Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
OKO 602ERKEN ÇOCUKLUKTA FELSEFİ TEMELLER3 + 01. Yarıyıl10

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Doktora
Ders Türü Zorunlu
Dersin Amacı Erken çocukluk eğitimine temel oluşturan düşünürlerin görüşlerini analiz etme ve değerlendirme.
Ders İçeriği Erken çocukluk eğitimine temel oluşturan felsefe ve eğitim akımlarının öncüleri olan düşünürleri ve bu düşünürlerin, eğitim anlayışlarına temel oluşturan eserlerinin incelenmesi analizi ve değerlendirilmesi, toplumsal değişim ve eğitim , düşünürlerin çocukluk anlayışları ve eğitime yansıması.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Erken çocukluk eğitimine temel oluşturan felsefik anlayışları tanımlar.
3Düşünürlerin erken çocukluk hakkındaki görüşlerini analiz eder
4Düşünürlerin erken çocukluk eğitimi hakkındaki görüşlerini değerlendirir.
2Erken çocukluk eğitimine temel oluşturan felsefik anlayışların eğitime yansımasını kavrar.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14PY 15
ÖK 001331111224455544
ÖK 002444 22321423111
ÖK 003444   5 4544   
ÖK 00444  443 454    
Ara Toplam1515917713413181512655
Katkı442022313543211

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14114
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)1415210
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11616
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)12020
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






260

10
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2019-2020 Güz1EMEL TOK


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
OKO 602 ERKEN ÇOCUKLUKTA FELSEFİ TEMELLER 3 + 0 1 Türkçe 2019-2020 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Doç. Dr. EMEL TOK etok@pau.edu.tr EGT A0138 Dersin Devam Yüzdesi : %
Amaç Erken çocukluk eğitimine temel oluşturan düşünürlerin görüşlerini analiz etme ve değerlendirme.
İçerik Erken çocukluk eğitimine temel oluşturan felsefe ve eğitim akımlarının öncüleri olan düşünürleri ve bu düşünürlerin, eğitim anlayışlarına temel oluşturan eserlerinin incelenmesi analizi ve değerlendirilmesi, toplumsal değişim ve eğitim , düşünürlerin çocukluk anlayışları ve eğitime yansıması.
Haftalık Konu Başlıkları
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları