Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
KMB 813KLİNİK ONKOLOJİ3 + 03. Yarıyıl3

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Doktora
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Temel bilim ve klinik bilimlerin bütünleşmesine katkı sağlamak, yeni bakış açısının kazanılmasıdır. Aynı zamanda klinik değerlendirmede multidisipliner yaklaşımın öneminin kavranmasıdır.
Ders İçeriği 1 Erişkin çağı Kanserlerinde multidisipliner yaklaşım 2 Çocukluk Çağı Kanserlerinde multidisipliner yaklaşım, 3 Çocukluk Çağı ve erişkin Kanserlerinde etyoloji ve epidemiyoloji 4 Erişkin hematolojik kanserlerde multidisipliner yaklaşım 5 Erişkin tümörlerde klinik tanı, evreleme 6 Çocukluk Çağı tümörlerde kök hücre nakli 7 Erişkin tümörlerde kök hücre nakli 8 Pediatrik tümörlerin genel özellikleri 9 Çocukluk çağı lösemilerin genel özellikleri 10 Onkolojik tanı ve takipte radyodiagnostik yöntemler 11 Tümör tanısında radyonüklid yöntemler 12 İmmün sistem ve kanser 13 Radyoterapi Uygulama İlkeleri 14 Erişkin çağ Kanserlerde erişkin onkolojik cerrahi değerlendirme 15 Çocukluk çağı Kanserlerinde pediatrik onkolojik cerrahi değerlendirmesi
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
13KANSER MOLEKÜLER BİYOLOJİS,İNİ KAVRAMA

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05
ÖK 013     
Ara Toplam     
Katkı00000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)13678
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






78

3
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2019-2020 Güz1GAMZE GÖKÖZ DOĞU


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
KMB 813 KLİNİK ONKOLOJİ 3 + 0 1 Türkçe 2019-2020 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Prof. Dr. GAMZE GÖKÖZ DOĞU ggokoz@pau.edu.tr TIP C0001 Dersin Devam Yüzdesi : %80
Amaç Temel bilim ve klinik bilimlerin bütünleşmesine katkı sağlamak, yeni bakış açısının kazanılmasıdır. Aynı zamanda klinik değerlendirmede multidisipliner yaklaşımın öneminin kavranmasıdır.
İçerik 1 Erişkin çağı Kanserlerinde multidisipliner yaklaşım 2 Çocukluk Çağı Kanserlerinde multidisipliner yaklaşım, 3 Çocukluk Çağı ve erişkin Kanserlerinde etyoloji ve epidemiyoloji 4 Erişkin hematolojik kanserlerde multidisipliner yaklaşım 5 Erişkin tümörlerde klinik tanı, evreleme 6 Çocukluk Çağı tümörlerde kök hücre nakli 7 Erişkin tümörlerde kök hücre nakli 8 Pediatrik tümörlerin genel özellikleri 9 Çocukluk çağı lösemilerin genel özellikleri 10 Onkolojik tanı ve takipte radyodiagnostik yöntemler 11 Tümör tanısında radyonüklid yöntemler 12 İmmün sistem ve kanser 13 Radyoterapi Uygulama İlkeleri 14 Erişkin çağ Kanserlerde erişkin onkolojik cerrahi değerlendirme 15 Çocukluk çağı Kanserlerinde pediatrik onkolojik cerrahi değerlendirmesi
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 KLİNİK ONKOLOJİ
2 KLİNİK ONKOLOJİ
3 KLİNİK ONKOLOJİ
4 KLİNİK ONKOLOJİ
5 KLİNİK ONKOLOJİ
6 KLİNİK ONKOLOJİ
7 KLİNİK ONKOLOJİ
8 KLİNİK ONKOLOJİ
9 KLİNİK ONKOLOJİ
10 KLİNİK ONKOLOJİ
11 KLİNİK ONKOLOJİ
12 KLİNİK ONKOLOJİ
13 KLİNİK ONKOLOJİ
14 KLİNİK ONKOLOJİ
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları