DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
FTR 656DUYU ALGI MOTOR DEĞERLENDİRME VE EĞİTİM2 + 01. Yarıyıl7,5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Doktora
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Üst motor nöron lezyonlarında duyu, algı ve motor bütünleşme fonksiyonlarının eğitimi, teorik metodlar, pratik uygulamalar.
Ders İçeriği Duyu ve algının,duyu yollarının,algı işlevinin,duyu çeşitlerinin tanımlanması,duyunun,duyu bozukluklarının,algı-motor fonksiyonların değerlendirilmesi,duyu-algı-motor fonksiyonların değerlendirme ve eğitimi
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Üst motor nöron lezyonlarında duyu, algı ve motor bütünleşme fonksiyonlarının eğitimini inceleyeceklerdir
2Farklı eğitim stratejilerini tartışacaklardır.
3Duyu, algı ve motor bütünleşme fonksiyonlarının eğitiminde uygulama yöntemlerini öğreneceklerdir

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06
ÖK 01 21253
ÖK 02  2 3 
ÖK 03 2 333
Ara Toplam 435116
Katkı011242

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14228
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14570
Ödevler11515
Sunum / Seminer (hazırlık süresi dahil)21326
Staj Çalışması14456
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






195

7,5

DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2020-2021 Güz1BİLGE BAŞAKCI ÇALIK

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu:  FTR 656 Dersin Adı:  DUYU ALGI MOTOR DEĞERLENDİRME VE EĞİTİM
Saat (T+P) : 2 + 0   Şube No : 1   Öğretim Dili: Türkçe Şube Dönemi :  2020-2021 Güz
Öğretim Elemanı :  DOÇENT BİLGE BAŞAKCI ÇALIK E-Mail:  bbcalik@pau.edu.tr, İç Hat:  296 4278,
Ders Yeri FTRYO A0316,
Amaç : Üst motor nöron lezyonlarında duyu, algı ve motor bütünleşme fonksiyonlarının eğitimi, teorik metodlar, pratik uygulamalar.
İçerik : Duyu ve algının,duyu yollarının,algı işlevinin,duyu çeşitlerinin tanımlanması,duyunun,duyu bozukluklarının,algı-motor fonksiyonların değerlendirilmesi,duyu-algı-motor fonksiyonların değerlendirme ve eğitimi
Devam Zorunluluğu : Dersin Devam Yüzdesi : %
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Duyunun tanımı, çeşitleri
2 Duyu yolları
3 Duyu yolları
4 Algı, algının gelişimi
5 Algı, algının gelişimi
6 Duyu-algı ve motor bütünleşme
7 Duyu-algı ve motor bütünleşme
8 Duyu-algı ve motor bütünleşme
9 Duyu-algı ve motor değerlendirme
10 Duyu-algı ve motor değerlendirme
11 Duyu-algı ve motor eğitim
12 Duyu-algı ve motor eğitim
13 Duyu-algı ve motor eğitim
14 Duyu-algı ve motor eğitim
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
KaynaklarKaynak Dili
occupational therapy for physical dysfunctionEnglish
sensory assesment English
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları
© 2020 PAU