Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
ANT 641ANTRENMAN BİLİMİNDE NİCEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ3 + 01. Yarıyıl6

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Doktora
Ders Türü Zorunlu
Dersin Amacı Dersin amacı, antrenman bilimi alanında yapılan çalışmalarda, bu alana özgü olarak kullanılan bilimsel araştırma yöntemlerinin uygulamalı biçimde öğretilmesidir.
Ders İçeriği Bilimsel bir problem cümlesi belirleme, o problem cümlesine uygun bilimsel bir araştırma planlama ve bu planı uygulayabilme becerilerini içerir.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Bilimsel araştırmanın temel ilke ve kavramlarını açıklar.
2Araştırma türleri arasındaki farkları açıklar.
3Örnekleme yöntemlerini anlatır.
4Problem cümlesi, çalışmanın amacı ve hipotez yazar.
5Nicel bir araştırmanın aşamalarını bilir.
6Literatür taraması yapar.
7Rapor yazar.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11
ÖK 00134454443445
ÖK 00234354545555
ÖK 003           
ÖK 004           
ÖK 005           
ÖK 006           
ÖK 007           
Ara Toplam6871089889910
Katkı11111111111

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Ödevler22244
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)13535
Sınav13535
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






156

6
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2018-2019 Güz1AYŞE GÖKÇE ERTURAN


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
ANT 641 ANTRENMAN BİLİMİNDE NİCEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ 3 + 0 1 Türkçe 2018-2019 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Prof. Dr. AYŞE GÖKÇE ERTURAN agerturan@pau.edu.tr SBF A0110 Dersin Devam Yüzdesi : %60
Amaç Dersin amacı, antrenman bilimi alanında yapılan çalışmalarda, bu alana özgü olarak kullanılan bilimsel araştırma yöntemlerinin uygulamalı biçimde öğretilmesidir.
İçerik Bilimsel bir problem cümlesi belirleme, o problem cümlesine uygun bilimsel bir araştırma planlama ve bu planı uygulayabilme becerilerini içerir.
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Tanışma, dersin gereklerini açıklama
2 Literatür tarama nasıl yapılır? Değişken tipleri
3 Problem cümlesi, hipotez, amaç cümlesi, başlık
4 Araştırma türleri - Deneysel, betimsel, meta-analiz
5 Araştırma türleri - Boylamsal, kesitsel, retrospektif; nitel, nicel Tarama ve Deneme modelleri, Nicel –Nitel Araştırma örneği
6 Örnekleme yöntemleri
7 Makale, tez bölümleri, genel yazım kuralları
8 Öğrencilerin rapor teslimi ve sunumları
9 Öğrencilerin Türkçe makale sunumları
10 Öğrencilerin Türkçe makale sunumları
11 Öğrencilerin Türkçe makale sunumları
12 Öğrencilerin İngilizce makale sunumları
13 Öğrencilerin İngilizce makale sunumları
14 Öğrencilerin İngilizce makale sunumları ve tez önerisi teslimi
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları