Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
ISY 558KÜRESEL İŞLETMECİLİK3 + 01. Yarıyıl10

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Doktora
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Küresel işletmecilik ile ilgili temel kavramlar, küresel tedarik, üretim, pazarlama ve yönetim konularında öğrencilere bilgiler sunmak.
Ders İçeriği Küresel üretim, küresel pazarlama ve küresel yönetim.. Çokuluslu ve küresel markalar. Türkiye'de ve dünyada küresel işletme örnekleri.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Küreselleşme ile ilgili temel kavramları hakkında bilgi edinir.
2Küresel üretim ve küresel pazarlama stratejileri hakkında bilgi edinir.
3Küresel işletme yönetim stratejileri hakkında bilgi edinir.
4Çokuluslu ve küresel markalar hakkında bilgi edinir.
5Türkiye ve dünyadaki küresel işletmecilik örnekleri hakkında bilgi edinir.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07
ÖK 001       
ÖK 002       
ÖK 003       
ÖK 004       
ÖK 005       
Ara Toplam       
Katkı0000000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14570
Ödevler32060
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11818
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)12020
Sunum / Seminer (hazırlık süresi dahil)22550
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






260

10
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2019-2020 Güz1ZÜBEYİR BAĞCI


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
ISY 558 KÜRESEL İŞLETMECİLİK 3 + 0 1 Türkçe 2019-2020 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Prof. Dr. ZÜBEYİR BAĞCI zbagci@pau.edu.tr İİBF A0130 Dersin Devam Yüzdesi : %
Amaç Küresel işletmecilik ile ilgili temel kavramlar, küresel tedarik, üretim, pazarlama ve yönetim konularında öğrencilere bilgiler sunmak.
İçerik Küresel üretim, küresel pazarlama ve küresel yönetim.. Çokuluslu ve küresel markalar. Türkiye'de ve dünyada küresel işletme örnekleri.
Haftalık Konu Başlıkları
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları