Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
ISY 631PAZARLAMADA BİLİŞİM ARAÇ VE SİSTEMLERİ UYGULAMALARI3 + 01. Yarıyıl10

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Doktora
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Bilgi, bilişsellik, bilişim ve bilişim sistemleri kavramları ve işletme uygulamaları. Pazarlamada bilişsellik ve semiyotik işletme tasarımı. Mantık ve algoritmik yaklaşımlar.
Ders İçeriği Bilgi, bilişsellik, bilişim ve bilişim sistemleri kavramları ve işletme uygulamaları. Pazarlamada bilişsellik ve semiyotik işletme tasarımı. Mantık ve algoritmik yaklaşımlar. Bilişsel problem çözümü ve karar verme teknikleri. Veri tabanlı pazarlama, WOMM, Internet pazarlama ve e-CRM uygulama ve stratejileri. Proje geliştirme ve vaka çalışması. .
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Bütünleşik pazarlama iletişimin önemini tanımlar,

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07
ÖK 0012221123
Ara Toplam2221123
Katkı2221123

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14570
Ödevler32060
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)12525
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)13030
Sunum / Seminer (hazırlık süresi dahil)31133
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






260

10
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2017-2018 Bahar1SELÇUK BURAK HAŞILOĞLU
Detay 2013-2014 Güz1SELÇUK BURAK HAŞILOĞLU


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
ISY 631 PAZARLAMADA BİLİŞİM ARAÇ VE SİSTEMLERİ UYGULAMALARI 3 + 0 1 Türkçe 2017-2018 Bahar
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Prof. Dr. SELÇUK BURAK HAŞILOĞLU hasiloglu@pau.edu.tr İİBF A0136 Dersin Devam Yüzdesi : %
Amaç Bilgi, bilişsellik, bilişim ve bilişim sistemleri kavramları ve işletme uygulamaları. Pazarlamada bilişsellik ve semiyotik işletme tasarımı. Mantık ve algoritmik yaklaşımlar.
İçerik Bilgi, bilişsellik, bilişim ve bilişim sistemleri kavramları ve işletme uygulamaları. Pazarlamada bilişsellik ve semiyotik işletme tasarımı. Mantık ve algoritmik yaklaşımlar. Bilişsel problem çözümü ve karar verme teknikleri. Veri tabanlı pazarlama, WOMM, Internet pazarlama ve e-CRM uygulama ve stratejileri. Proje geliştirme ve vaka çalışması. .
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Literürde E-işletmecilik
2 Literürde E-işletmecilik
3 Literürde E-işletmecilik
4 Literürde E-işletmecilik
5 E-işletmecilik uygulamaları
6 E-işletmecilik uygulamaları
7 E-işletmecilik uygulamaları
8 E-işletmecilik uygulamaları
9 E-işletmecilik uygulamaları
10 E-işletmecilik stratejileri
11 E-işletmecilik stratejileri
12 E-işletmecilik stratejileri
13 E-işletmecilik stratejileri
14 E-işletmecilik stratejileri
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları