1 | Öğrenciler coğrafya eğitiminin doğuşu ve gelişimi konusunda teorik bilgileri öğrenir. |
2 | Öğrenciler modern toplumlarda coğrafya eğitiminin öğretiminin nasıl olduğu hakkında bilgiler edinir. |
3 | Öğrenciler günümüz Türkiye’sinde coğrafya eğitiminin öğretiminin durumunu eleştirel bir bakış açısıyla ele alır. |
4 | Öğrenciler modern toplumlarda coğrafya öğretiminde yeni yönelimlerin neler olduğu inceleyerek bunun ülkemiz açısından uygulanabilirliği tartışır. |
5 | Öğrenciler coğrafya öğretimindeki yeni yönelimler konusunda bilimsel yayınları inceleyerek kendi görüş ve düşüncelerini içeren bilimsel bir rapor hazırlar. |
6 | Öğrenciler hazırladığı araştırma projesini sınıf karşısında etkili biçimde sunma bilgi ve becerisi kazanır. |