Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
INO 506DİL BECERİLERİ ÖĞRETİMİ VE SINIF YÖNETİMİ3 + 02. Yarıyıl6

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Yüksek Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Bu derste öğrenciler İngilizcede dinleme, okuma, yazma ve konuşma becerilerinin öğretiminde çeşitli sınıf yönetimi ve tekniklerini uygulamalı olarak kullanmayı öğreneceklerdir.
Ders İçeriği Bu derste öğrenciler dört beceri öğretimi üzerine yazılmış makaleleri okuyarak tartışırlar.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1İngiliz dili eğitiminde dört beceri üzerine kuramsal bilgi verir.
2Dört becerinin öğretimi ile ilgili yapılmış olan bilimsel araştırmaları inceler.
3Dört becerinin beraberce kazandırılması üzerine ders planları hazırlar.
4Bu ders planlarını sınıf ortamında sunar ve dönüt alır.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12
ÖK 001555555 5  55
ÖK 002 55555      
ÖK 003     555    
ÖK 004     555    
Ara Toplam510101010201015  55
Katkı133335340011

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14342
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11010
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)12020
Sunum / Seminer (hazırlık süresi dahil)3618
Rapor / Proje (hazırlık süresi dahil)3824
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






156

6
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2017-2018 Bahar1DEMET YAYLI
Detay 2016-2017 Bahar1DEMET YAYLI
Detay 2015-2016 Bahar1DEMET YAYLI
Detay 2014-2015 Bahar1DEMET YAYLI
Detay 2013-2014 Bahar1DEMET YAYLI
Detay 2012-2013 Bahar1DEMET YAYLI
Detay 2011-2012 Bahar1DEMET YAYLI
Detay 2010-2011 Bahar1TURAN PAKER
Detay 2009-2010 Bahar1DEMET YAYLI


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
INO 506 DİL BECERİLERİ ÖĞRETİMİ VE SINIF YÖNETİMİ 3 + 0 1 İngilizce 2017-2018 Bahar
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Prof. Dr. DEMET YAYLI demety@pau.edu.tr EGT A0331-06 Dersin Devam Yüzdesi : %
Amaç Bu derste öğrenciler İngilizcede dinleme, okuma, yazma ve konuşma becerilerinin öğretiminde çeşitli sınıf yönetimi ve tekniklerini uygulamalı olarak kullanmayı öğreneceklerdir.
İçerik Bu derste öğrenciler dört beceri öğretimi üzerine yazılmış makaleleri okuyarak tartışırlar.
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Giriş
2 Okuma becerisi üzerine okumalar
3 Okuma becerisi üzerine okumalar
4 Okuma becerisi üzerine okumalar
5 Dinleme becerisi üzerine okumalar
6 Dinleme becerisi üzerine okumalar
7 Dinleme becerisi üzerine okumalar
8 Konuşma becerisi üzerine okumalar
9 Vize sınavı
10 Konuşma becerisi üzerine okumalar
11 Konuşma becerisi üzerine okumalar
12 Yazma becerisi üzerine okumalar
13 Yazma becerisi üzerine okumalar
14 Yazma becerisi üzerine okumalar
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
KaynaklarKaynak Dili
Harmer, J. (2007). The practice of English language teaching. England: Pearson Education Ltd.English
Ur, P. (1996). A course in language teaching: Practice and theory. Cambridge: CUP.English
Richards, J.C.,& Renandya, W.A. (2002). (Eds.) Methodology in language teaching. Cambridge: CUP.English
Hyland, K. (2003). Second language wrirting. Cambridge: CUP.English
Canagarajah, A.S. (2002). Critical academic writing. Ann Arbor: The University of Michigan Press.English
Aebersold, J.A., & Field, M.L. (1997). From reader to reading teacher. Cambridge: CUP.English
Grabe, W., & Stoller, F.L. (2002). Teaching and researching reading. England: Pearson Education Ltd.English
Kern, R. (2000). Literacy and language teachingh. Oxford: Oxford University Press.English
Nation, I.S.P., & Newton, J. (2009). Teaching ESL/EFL listening and speaking. NY: Routledge, Taylor & Francis.English
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları