1 | Sınıf içi öğrenmeye yönelik eylem araştırmasının aşamalarını açıklayabilir.
|
2 | Bir konu seçip geliştirir ve bu bağlamda veri toplama araçlarını kullanır.
|
3 | Gözlem ve görüşme tekniklerini veri toplama amacıyla kullanır.
|
4 | Sözlü rapora dayalı eylem araştırma tekniklerini kullanır.
|
5 | Nitel ve nicel araştırma yöntemlerini eylem araştırma amacıyla ayırt edebilir ve kullanır.
|
6 | Eylem araştırmasını gerçekleştirirken alan yazınını takip eder.
|
7 | Eylem araştırmasından elde ettiği sonuçları raporlaştırır.
|
8 | Eylem araştırmasından elde ettiği sonuçları kendisini
profesyonel anlamda geliştirmek amacıyla davranışlara dönüştürebilir.
|
9 | Sınıf içi dil öğretim ve öğrenme sürecine yönelik eleştirel bir bakış açısı geliştirir.
|