Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
OKO 505ÇOCUK EĞİTİMİNDE OYUN3 + 01. Yarıyıl7,5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Yüksek Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Bu derste öğrenciler, oyun teorilerini, etkin öğrenme ortamı ve değerlendirme aracı olarak oyunu, öğretmen rollerini ve bireysel farklılıkları öğrenmektedirler.
Ders İçeriği Oyun teorileri, etkin öğrenme ortamı ve değerlendirme aracı olarak oyun, öğretmen rolleri ve bireysel farklılıklar süreci: zihin kuramı ve kültürel farklılıklar.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1-
1-

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12
ÖK 001            
Ara Toplam            
Katkı000000000000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)15345
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)15460
Ödevler5945
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)13030
Arasınav11515
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






195

7,5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2023-2024 Bahar1ASİYE İVRENDİ


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
OKO 505 ÇOCUK EĞİTİMİNDE OYUN 3 + 0 1 Türkçe 2023-2024 Bahar
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Prof. Dr. ASİYE İVRENDİ aivrendi@pau.edu.tr EGT A0140 Dersin Devam Yüzdesi : %
Amaç Bu derste öğrenciler, oyun teorilerini, etkin öğrenme ortamı ve değerlendirme aracı olarak oyunu, öğretmen rollerini ve bireysel farklılıkları öğrenmektedirler.
İçerik Oyun teorileri, etkin öğrenme ortamı ve değerlendirme aracı olarak oyun, öğretmen rolleri ve bireysel farklılıklar süreci: zihin kuramı ve kültürel farklılıklar.
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Oyunun yeniden tanımlanması Oyun teorileri
2 Oyun temelli öğrenme
3 Oyun temelli öğrenme
4 Erken çocuklukta oyunun değer kaybı
5 Oyunda öğretmen rolleri
6 Olgun oyun
7 Oyun ortamı
8 Oyun niteliği: Oyuncak, sosyo demografik özellikler
9 Süper kahramanlar ve aksiyon oyunları
10 Süper kahramanlar ve aksiyon oyunları
11 İtiş-kakış oyunları
12 Pandemi ve oyun
13 Blok oyunları
14 Dijital oyunlar
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları