Hafta | Konular |
1 |
Piaget, Freud, Erikson, Gibson, Vygotsky, Siegler, Rugoff un kuramsal değerlendirmelerine literatürdeki çalışmalar ışığında eleştirel bir bakış
|
2 |
Piaget, Freud, Erikson, Gibson, Vygotsky, Siegler, Rugoff un kuramsal değerlendirmelerine literatürdeki çalışmalar ışığında eleştirel bir bakış
|
3 |
Kuram kuramı, Gelişimsel sinirbilim, Bağlam içinde gelişen insan, Eleştirel psikoloji
|
4 |
Kuram kuramı, Gelişimsel sinirbilim, Bağlam içinde gelişen insan, Eleştirel psikoloji
|
5 |
Zihinsel Gelişim, Dil Gelişimi, Psikososyal Gelişim, Kişilik Gelişimi, Benlik Gelişimi, Bağlanma Gelişimi
|
6 |
Zihinsel Gelişim, Dil Gelişimi, Psikososyal Gelişim, Kişilik Gelişimi, Benlik Gelişimi, Bağlanma Gelişimi
|
7 |
Zihinsel Gelişim, Dil Gelişimi, Psikososyal Gelişim, Kişilik Gelişimi, Benlik Gelişimi, Bağlanma Gelişimi
|
8 |
Temel öğrenme kuramları (Davranışçı, bilişsel yaklaşımlar, sosyal öğrenme, bilgi işleme yaklaşımları, öğrenmenin biyolojik temelleri, hızlı e-öğrenme, yapılandırmacı yaklaşım vb.)
|
9 |
Temel öğrenme kuramları (Davranışçı, bilişsel yaklaşımlar, sosyal öğrenme, bilgi işleme yaklaşımları, öğrenmenin biyolojik temelleri, hızlı e-öğrenme, yapılandırmacı yaklaşım vb.)
|
10 |
Temel öğrenme kuramları (Davranışçı, bilişsel yaklaşımlar, sosyal öğrenme, bilgi işleme yaklaşımları, öğrenmenin biyolojik temelleri, hızlı e-öğrenme, yapılandırmacı yaklaşım vb.)
|
11 |
Temel öğrenme kuramları (Davranışçı, bilişsel yaklaşımlar, sosyal öğrenme, bilgi işleme yaklaşımları, öğrenmenin biyolojik temelleri, hızlı e-öğrenme, yapılandırmacı yaklaşım vb.)
|
12 |
Öğrenme ve bireysel farklılıklara ilişkin değişkenler (öğrenme stratejileri, öğrenme stilleri, öğrenme ve çalışma becerileri, öğrenme ve etkili öz düzenleme vb.)
|
13 |
Öğrenme ve bireysel farklılıklara ilişkin değişkenler (öğrenme stratejileri, öğrenme stilleri, öğrenme ve çalışma becerileri, öğrenme ve etkili öz düzenleme vb.)
|
14 |
Öğrenme ve bireysel farklılıklara ilişkin değişkenler (öğrenme stratejileri, öğrenme stilleri, öğrenme ve çalışma becerileri, öğrenme ve etkili öz düzenleme vb.)
|