1 | Ölçme kavramlarını kavrayabilme |
2 | Geometri öğretiminde, Standart olmayan birimlerden standart birimlere geçişin önemini kavrayabilme |
3 | Uzunluğun tek boyutlu bir durum olduğunu kavrayabilme |
4 | Alan kavramının iki boyutlu ortamlar için geçerli olduğunu kavrayabilme |
5 | Hacim kavramının üç boyutlu ortamlar için geçerli olduğunu kavrayabilme |
6 | Verilen problem durumlarında çözüm için farklı boyutları dikkate alabilmenin öğretim açısından önemini kavrayabilme |
7 | Formüle dayalı öğretim yerine kavramsal öğretimin etkililiğinin önemini farkedebilme |
8 | Geometrik şekiller arasındaki ilişkilendirmelerden yola çıkarak formüller inşaa etmenin kolaylığını öğretebilme |
9 | Van Hiele Geometri düzeylerini tanıma ve buna bağlı olarak eldeki veriyi açıklayabilme |