1 | Öğrenme-öğretme ile ilgili temel kavramları tanımlar |
2 | Temel kavramlarla ilgili kavram haritası oluşturur |
3 | Öğrenmeyi etkileyen etmenlere örnek verir. |
4 | Davranışçı, bilişsel ve yapılandırmacı öğrenme yaklaşım ve kuramlarının ilkelerini açıklar |
5 | Öğrenme – öğretme yaklaşım ve kuramlarını karşılaştırır. |
6 | Öğrenme-öğretme yaklaşım ve kuramlarının sınıf içi uygulamalarına örnek verir. |
7 | Davranışçı, bilişsel ve yapılandırmacı öğrenme yaklaşım ve kuramlarının eğitim açısından doğurgularını açıklar. |
8 | Davranışçı, bilişsel ve yapılandırmacı öğrenme yaklaşım ve kuramlarını uygulanabilirlik açısından değerlendirir |
9 | Öğretme-öğrenme yaklaşım ve kuramlarının önemini fark eder |