Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
EYD 516EĞİTİMDE ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK3 + 02. Yarıyıl6

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Yüksek Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Küreselleşmenin ve göç olgusunun yoğun olarak yaşandığı günümüzde Küreselleşmenin yoğun olarak yaşandığı günümüzde çokkültürlü eğitime ilişkin bir farkındalık oluşturmak
Ders İçeriği Çokkültürlü eğitime ilişkin temel kavramlar- Çokkültürlü eğitim uygulamaları-Çokkültürlü eğitim örnekleri
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
Derslerin program öğrenme kazanımına katkısı girilmemiş.

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14684
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)12727
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)14545
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






156

6
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2019-2020 Güz2KADRİYE FUNDA NAYİR EKİZ


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
EYD 516 EĞİTİMDE ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK 3 + 0 2 Türkçe 2019-2020 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
EGT A0431-01 Dersin Devam Yüzdesi : %
Amaç Küreselleşmenin ve göç olgusunun yoğun olarak yaşandığı günümüzde Küreselleşmenin yoğun olarak yaşandığı günümüzde çokkültürlü eğitime ilişkin bir farkındalık oluşturmak
İçerik Çokkültürlü eğitime ilişkin temel kavramlar- Çokkültürlü eğitim uygulamaları-Çokkültürlü eğitim örnekleri
Haftalık Konu Başlıkları
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları