1 | İspatın doğası, rolü ve amacını açıklar. |
2 | İspatın tarihsel gelişimi ile ilgili bilgi sahibi olur. |
3 | İspatın tarihsel gelişimi ile bugünkü ispat yaklaşımları arasında ilişki kurabilir. |
4 | İspatın günümüzde önemi ve eğitimdeki uygulama alanları hakkında fikir yürütebilir. |
5 | NCTM’in (2000) Akıl Yürütme ve İspat Standardı’nı tüm ilköğretim düzeyleri için inceler ve bu standart tabanlı okul uygulamaları oluşturur. |
6 | İspat çeşitlerini öğrenir ve farklı etkinliklerde uygular. |
7 | Farklı ispat çeşitlerinin kullanılacağı herhangi bir konuda ilköğretim düzeyinde bir ispat etkinliği oluşturur. |
8 | İspat şemaları çeşitlerini öğrenir ve ilgili alanyazından örnekler sağlar. |
9 | İspat konusunda öğrencilerin yaşadıkları güçlükleri bilir. |