2 | Araştırma-sorgulamaya dayalı fen öğretimi, |
1 | Fen programının tanıtılması, |
3 | Fen derslerinde iletişimsel yaklaşım, |
4 | Söylem desenleri |
5 | Etkileşim modelleri |
6 | Öğretmen müdahaleleri |
7 | İletişimsel yaklaşımlara yönelik örnek öğretmen konuşmaları, |
8 | İletişimsel yaklaşıma ilişkin örnek fen ders tasarımı, |
9 | Sorgulama sürecinde kullanılması gerekli diyalojik iletişimsel yaklaşım |
10 | Diyalojik iletişimsel yaklaşımın kullanımına ilişkin örnek fen ders tasarımı oluşturma |
11 | Oluşturulan fen ders tasarımını fen derslerinde uygulama |
12 | Uygulanan ders tasarımının iletişimsel yaklaşıma göre değerlendirilmesi |
13 | Diyalojik iletişimsel yaklaşımın kullanımına için gerekli olan sınıf normlarını oluşturma |
14 | Üretken sınıf söylemi için koşullar |