Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
UTFB 506ULUSLARARASI PAZARLAMA3 + 02. Yarıyıl7,5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Yüksek Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Ders, öğrencilerin uluslararası pazarlama teori ve uygulamaları konusunda bilgi sahibi olmalarını amaçlamaktadır. Aynı zamanda, öğrencilerin uluslararası bağlamda pazarlama fırsatlarını analiz etme, değerlendirme ve yönetme becerilerini de geliştirmeyi amaçlamaktadır.
Ders İçeriği Dersin içeriğini uluslararasi pazarlama kavramı, uluslararasi pazarlama kararlarını etkileyen faktörler, uluslararası pazarlama stratejisi, uluslararasi ürün politikaları, dış pazarlara giriş metotları, uluslararasi pazarda fiyatlandırma, uluslararasi tutundurma konuları oluşturmaktadır.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Uluslararası pazar çevresini tanımak
2İşletmelerin uluslararası pazarda rekabet edebilme stratejilerini öğrenmek

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03
ÖK 001343
ÖK 002434
Ara Toplam777
Katkı444

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)148112
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11111
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)13030
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






195

7,5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2022-2023 Bahar1MURAT KANTAR
Detay 2021-2022 Bahar1MURAT KANTAR


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
UTFB 506 ULUSLARARASI PAZARLAMA 3 + 0 1 Türkçe 2022-2023 Bahar
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Dr. Öğr. Üyesi MURAT KANTAR mkantar@pau.edu.tr İİBF A0301 Dersin Devam Yüzdesi : %
Amaç Ders, öğrencilerin uluslararası pazarlama teori ve uygulamaları konusunda bilgi sahibi olmalarını amaçlamaktadır. Aynı zamanda, öğrencilerin uluslararası bağlamda pazarlama fırsatlarını analiz etme, değerlendirme ve yönetme becerilerini de geliştirmeyi amaçlamaktadır.
İçerik Dersin içeriğini uluslararasi pazarlama kavramı, uluslararasi pazarlama kararlarını etkileyen faktörler, uluslararası pazarlama stratejisi, uluslararasi ürün politikaları, dış pazarlara giriş metotları, uluslararasi pazarda fiyatlandırma, uluslararasi tutundurma konuları oluşturmaktadır.
Haftalık Konu Başlıkları
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları