Hafta | Konular |
1 |
Ses, ses birim kavramlarının tartışılması ve buna bağlı olarak edinilen bilgi ve kavramlar arası ilişkileri algılayabilme becerisi kazanma.
|
2 |
Ses, ses birim kavramlarının tartışılması ve buna bağlı olarak edinilen bilgi ve kavramlar arası ilişkileri algılayabilme becerisi kazanma.
|
3 |
Türk dilinin tarihî aşamalarını irdeleme, kaynaklarına ulaşabilme, kaynaklardan bilimsel ölçütler çerçevesinde yararlanabilme becerisi kazanma.
|
4 |
Türk dilinin tarihî aşamalarını irdeleme, kaynaklarına ulaşabilme, kaynaklardan bilimsel ölçütler çerçevesinde yararlanabilme becerisi kazanma.
|
5 |
Türk dilinin tarihî aşamalarındaki sınırları çizebilme, bilgi ve düşünce dünyasında terkip ve tahlil edebilme, eleştirebilme, yorumlayabilme becerisi kazanma.
|
6 |
Türk dilinin tarihî aşamalarındaki sınırları çizebilme, bilgi ve düşünce dünyasında terkip ve tahlil edebilme, eleştirebilme, yorumlayabilme becerisi kazanma.
|
7 |
Linguistik yeniden kurma ile ilgili bilimsel yöntemleri tanıma, derleme çalışmaları yapabilme ve bunları inceleme yeteneği kazanma.kurma
|
8 |
Linguistik yeniden kurma ile ilgili bilimsel yöntemleri tanıma, derleme çalışmaları yapabilme ve bunları inceleme yeteneği kazanma.kurma
|
9 |
Ses değişmeleri mekanizması hakkındaki bilgileri özümseme, bu konuda derinleştirme ve lisansüstü çalışmalar yapabilecek bilgi, donanım becerisi elde etme.
|
10 |
Ses değişmeleri mekanizması hakkındaki bilgileri özümseme, bu konuda derinleştirme ve lisansüstü çalışmalar yapabilecek bilgi, donanım becerisi elde etme.
|
11 |
Ses değişmesi düzenliliklerini tanıyabilme ve Türk Dünyasının sorunları ile karşılaştırmalı çalışmalar, analizler yaparak bütüncül bakabilme becerisi kazanma.
|
12 |
Ses değişmesi düzenliliklerini tanıyabilme ve Türk Dünyasının sorunları ile karşılaştırmalı çalışmalar, analizler yaparak bütüncül bakabilme becerisi kazanma.
|
13 |
Türkçenin ses düzenini tanıtmak, edinilen bilgilerle kültürel unsurları ulusala ve evrensele kazandırma, yeni ve güncel üretimlere hazırlayabilme becerisi kazanma.
|
14 |
Edindiği bilgileri sözlü ve yazılı olarak kolay ve anlaşılabilir biçimde aktarabilme becerisi kazanma.
|