Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
PZR 502PAZARLAMA STRATEJİLERİ3 + 02. Yarıyıl6

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Yüksek Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Pazarlama stratejileri dersine giriş, Pazar Bölümlendirme ve hedef Pazar stratejileri, Yeni pazarlarda pazarlam stratejileri, Büyüyen pazarlarda pazarlama stratejileri, Olgunlaşmış pazarlarda pazarlama stratejileri, Gerileyen Pazarlarda pazarlama stratejileri, Pazarlama karması stratejileri, Konumlandırma stratejileri, Büyüme Stratejileri, Rekabet Stratejileri, Savunma stratejileri, Saldırı stratejileri
Ders İçeriği Pazarlama stratejileri dersine giriş, Pazar Bölümlendirme ve hedef Pazar stratejileri, Yeni pazarlarda pazarlam stratejileri, Büyüyen pazarlarda pazarlama stratejileri, Olgunlaşmış pazarlarda pazarlama stratejileri, Gerileyen Pazarlarda pazarlama stratejileri, Pazarlama karması stratejileri, Konumlandırma stratejileri, Büyüme Stratejileri, Rekabet Stratejileri, Savunma stratejileri, Saldırı stratejileri
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
11

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
Derslerin program öğrenme kazanımına katkısı girilmemiş.

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14456
Ödevler2816
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11010
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)11212
Rapor / Proje (hazırlık süresi dahil)21020
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






156

6
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


Seçili dönemde ders açılmamıştır.


Yazdır

T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları