Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
PZR 510İNTERNETTE PAZARLAMA3 + 02. Yarıyıl7,5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Yüksek Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Dersin amacı İnternet üzerindeki pazarlama kavram ve araçları, elektronik ticaret modelleri, elektronik ticaret ve uygulamaları, sanal isletmecilik kavramı, web üzerinden pazarlama, elektronik posta ile pazarlama, internette pazarlama stratejileri, alan araştırma örnekleri kazandırmak.
Ders İçeriği 1. Giriş: İnternette pazarlama ve e-ticaret kavramı 2. İnternette pazarlama kararlarını etkileyen faktörler 3. E-ticaret teorileri 4. İnternette pazarlama stratejileri 5. İnternette 4P 6. Web üzerinden pazarlama 7. E-posta ile pazarlama 8. İnetrnette karar verme 9. Örnek olaylar
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1İnternette pazarlamaya ilişkin temel kavramları öğrenir
2İnternette pazarlama araçlarını tanır
3İnternette pazarlama yönetiminin öğrenir
4E-ticaret uygulamaları yöntemlerini öğrenir

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
Derslerin program öğrenme kazanımına katkısı girilmemiş.

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14456
Ödevler21530
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11717
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)12020
Rapor / Proje (hazırlık süresi dahil)21530
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






195

7,5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2023-2024 Bahar1MUSTAFA ATAHAN YILMAZ
Detay 2016-2017 Bahar1SELÇUK BURAK HAŞILOĞLU
Detay 2014-2015 Bahar1SELÇUK BURAK HAŞILOĞLU
Detay 2013-2014 Bahar1SELÇUK BURAK HAŞILOĞLU


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
PZR 510 İNTERNETTE PAZARLAMA 3 + 0 1 Türkçe 2023-2024 Bahar
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Dr. Öğr. Üyesi MUSTAFA ATAHAN YILMAZ matahany@pau.edu.tr İİBF B0005 Dersin Devam Yüzdesi : %
Amaç Dersin amacı İnternet üzerindeki pazarlama kavram ve araçları, elektronik ticaret modelleri, elektronik ticaret ve uygulamaları, sanal isletmecilik kavramı, web üzerinden pazarlama, elektronik posta ile pazarlama, internette pazarlama stratejileri, alan araştırma örnekleri kazandırmak.
İçerik 1. Giriş: İnternette pazarlama ve e-ticaret kavramı 2. İnternette pazarlama kararlarını etkileyen faktörler 3. E-ticaret teorileri 4. İnternette pazarlama stratejileri 5. İnternette 4P 6. Web üzerinden pazarlama 7. E-posta ile pazarlama 8. İnetrnette karar verme 9. Örnek olaylar
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Giriş: İnternette pazarlama ve e-ticaret kavramı
2 İnternette pazarlama kararlarını etkileyen faktörler
3 E-ticaret teorileri
4 İnternette pazarlama stratejileri
5 İnternette 4P: fiyat
6 İnternette 4P: mamul
7 İnternette 4P: tutundurma
8 İnternette 4P: dağıtım
9 Web üzerinden pazarlama
10 E-posta ile pazarlama
11 İnetrnette karar verme
12 Örnek olaylar
13 Örnek olaylar
14 Örnek olaylar
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları