DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
PZR 512TEKSTİL SEKTÖRÜNDE PAZARLAMA3 + 02. Yarıyıl7,5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Yüksek Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Tekstil sektörü pazarlamasının temelleri, tekstilde endüstriyel pazarlar ve tüketici pazarları, fason işletmecilikte pazarlama yaklaşımı, şebeke yapılar, kümelenme teorileri ve yığılma, tekstilde tedarik zincir yönetimi, Denizli tekstil sanayisi örneği, Denizli tekstil sanayisi SWOT analizi uygulamaları, Denizli tekstil sanayisinin pazarlama analizi.
Ders İçeriği 1. Giriş: Pazarlama kavramı ve tekstil sektörü 2. Tekstil sektöründe pazarlama kararlarını etkileyen faktörler 3. Uluslararası ticaret 4. Tekstil sektöründe pazarlama stratejisi 5. Tekstil sektöründe ürün politikaları 6. Tekstil sektöründe dağıtım kararları 7. Tekstil sektöründe fiyatlandırma 8. Tekstil sektöründe tutundurma
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Tekstil sektöründe pazarlamaya ilişkin temel kavramları öğrenir
2Tekstil sektörünün pazar çevresinin tanır
3Tekstil sektörünün pazarlama yönetiminin öğrenir
4Dış pazarlar giriş yöntemlerinin öğrenir

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
Derslerin program öğrenme kazanımına katkısı girilmemiş.

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14456
Ödevler21530
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11717
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)12020
Rapor / Proje (hazırlık süresi dahil)21530
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






195

7,5

DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


Seçili dönemde ders açılmamıştır.

T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları