DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
PZR 512TEKSTİL SEKTÖRÜNDE PAZARLAMA3 + 02. Yarıyıl6

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Yüksek Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Tekstil sektörü pazarlamasının temelleri, tekstilde endüstriyel pazarlar ve tüketici pazarları, fason işletmecilikte pazarlama yaklaşımı, şebeke yapılar, kümelenme teorileri ve yığılma, tekstilde tedarik zincir yönetimi, Denizli tekstil sanayisi örneği, Denizli tekstil sanayisi SWOT analizi uygulamaları, Denizli tekstil sanayisinin pazarlama analizi.
Ders İçeriği 1. Giriş: Pazarlama kavramı ve tekstil sektörü 2. Tekstil sektöründe pazarlama kararlarını etkileyen faktörler 3. Uluslararası ticaret 4. Tekstil sektöründe pazarlama stratejisi 5. Tekstil sektöründe ürün politikaları 6. Tekstil sektöründe dağıtım kararları 7. Tekstil sektöründe fiyatlandırma 8. Tekstil sektöründe tutundurma
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Tekstil sektöründe pazarlamaya ilişkin temel kavramları öğrenir
2Tekstil sektörünün pazar çevresinin tanır
3Tekstil sektörünün pazarlama yönetiminin öğrenir
4Dış pazarlar giriş yöntemlerinin öğrenir

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05
ÖK 0144444
ÖK 0255555
ÖK 0345454
ÖK 0455555
Ara Toplam1819181918
Katkı55555

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)13565
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)13226
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)13452
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)11313
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






156

6

DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


Seçili dönemde ders açılmamıştır.

T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları