Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
SBT 201YABANCI DİL OKUMA YAZMA BECERİLERİ2 + 03. Yarıyıl2,5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Zorunlu
Dersin Amacı Bu dersi alan öğrencilere eleştirel düşünme ilkesi de gözönünde bulundurularak akademik düzeyde İngilizce okuma becerisi kazandırmaktır.
Ders İçeriği Öğrencilerin akademik ve profesyonel hayatlarında gereksinim duyacakları ingilizce okuma becerilerini geliştiren program izlenecektir. Öğrenciler spor bilimleri, beden eğitimi, spor ve rekreasyon ile ilgili gazete, makale ve kitapları okuyabilecek ve kompozisyon yazabileceklerdir.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Yabancı dilde temel iletişim becerileri kazanma
2Topluluk karşısında İngilizce metin okuyabilme
3Eğitmenin okuduğu metinleri yazabilme.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
Derslerin program öğrenme kazanımına katkısı girilmemiş.

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14228
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)8216
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11111
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)11010
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






65

2,5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2019-2020 Güz2ŞEFİYE TUZCU


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
SBT 201 YABANCI DİL OKUMA YAZMA BECERİLERİ 2 + 0 2 Türkçe 2019-2020 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Öğr. Gör. ŞEFİYE TUZCU segerci@pau.edu.tr SBF A0015 Dersin Devam Yüzdesi : %
Amaç Bu dersi alan öğrencilere eleştirel düşünme ilkesi de gözönünde bulundurularak akademik düzeyde İngilizce okuma becerisi kazandırmaktır.
İçerik Öğrencilerin akademik ve profesyonel hayatlarında gereksinim duyacakları ingilizce okuma becerilerini geliştiren program izlenecektir. Öğrenciler spor bilimleri, beden eğitimi, spor ve rekreasyon ile ilgili gazete, makale ve kitapları okuyabilecek ve kompozisyon yazabileceklerdir.
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Kendini tanıtma
2 İkili diyaloglar
3 İkili diyaloglar
4 Okuma ve yazma becerisini geliştirme
5 Okuma ve yazma becerisini geliştirme
6 Spor yönetimi terimleri
7 Spor yönetimi terimlerini kullanma
8 Spor yönetimi terimlerini kullanma
9 Ara sınav
10 Kompozisyon yazma
11 Kompozisyon yazma
12 Okuma, yazma ve konuşma grupları
13 Okuma, yazma ve konuşma grupları
14 Okuma, yazma ve konuşma grupları
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı60Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav40Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları