Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
REH 206HİZMET SEKTÖRÜNDE KALİTE YÖNETİMİ3 + 04. Yarıyıl5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Zorunlu
Dersin Amacı Bu dersin amacı, turizm işletmelerinde kalite kavramının ve kalite yönetimi konusunun tüm boyutları ile incelenmesidir.
Ders İçeriği 1- Kalite kavramının öneminin açıklanması, 2- Kalite yönetimi ve kalite yönetim yaklaşımlarının açıklanması, 3- Turizm işletmelerinin kalite yönetiminde kendine özgü özelliklerinin analiz edilmesi, 4- Kalite araçlarının iş ortamında uygulanması, 5- Bağımsız çalışabilme, yazılı rapor hazırlama ve sözlü sunum yapma konularında yetkinlik kazandırılması
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1• Toplam Kalite Yönetiminin uygulanmasında ortaya çıkan sorunları çözebileceklerdir.
2Toplam Kalite Yönetiminin araç ve tekniklerini sıralayabileceklerdir.
3Toplam Kalite Yönetimini farklı bir alana uygulayabileceklerdir.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10
ÖK 001          
ÖK 002          
ÖK 003          
Ara Toplam          
Katkı0000000000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)15345
Ödevler22040
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11515
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)13030
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






130

5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2023-2024 Bahar1KAMİL YAĞCI
Detay 2022-2023 Bahar1KAMİL YAĞCI
Detay 2021-2022 Bahar1KAMİL YAĞCI
Detay 2020-2021 Bahar1KAMİL YAĞCI
Detay 2019-2020 Bahar1KAMİL YAĞCI
Detay 2018-2019 Bahar1KAMİL YAĞCI
Detay 2017-2018 Bahar1KAMİL YAĞCI
Detay 2016-2017 Bahar1KAMİL YAĞCI


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
REH 206 HİZMET SEKTÖRÜNDE KALİTE YÖNETİMİ 3 + 0 1 Türkçe 2023-2024 Bahar
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Prof. Dr. KAMİL YAĞCI kyagci@pau.edu.tr TUR A0022 Dersin Devam Yüzdesi : %70
Amaç Bu dersin amacı, turizm işletmelerinde kalite kavramının ve kalite yönetimi konusunun tüm boyutları ile incelenmesidir.
İçerik 1- Kalite kavramının öneminin açıklanması, 2- Kalite yönetimi ve kalite yönetim yaklaşımlarının açıklanması, 3- Turizm işletmelerinin kalite yönetiminde kendine özgü özelliklerinin analiz edilmesi, 4- Kalite araçlarının iş ortamında uygulanması, 5- Bağımsız çalışabilme, yazılı rapor hazırlama ve sözlü sunum yapma konularında yetkinlik kazandırılması
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 .
2 .
3 .
4 .
5 .
6 .
7 .
8 .
9 .
10 .
11 .
12 .
13 .
14 .
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı60Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav40Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları