DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
TURI 419TURİZM İŞLETMELERİNDE MARKA YÖNETİMİ3 + 07. Yarıyıl5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Bu dersin amacı, sürekli gelişen ve değişen rekabet ortamında markalaşmanın önemine dikkat çekerek turizm işletmelerinin marka yönetimi stratejilerini öğretmektir.
Ders İçeriği Bu ders kapsamında; marka yapılandırma ve yönetimi, marka değeri, marka statüsü, marka denkliği, marka kimliği, marka imajı, marka sadakati, marka farkındalığı ve marka çağrışımları konuları ele alınacaktır.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Marka yönetiminin konu ve kavramlarını öğrenmek.
2Turizm işletmelerinde marka değerinin ve yönetiminin önemini kavramak.
3Güçlü bir marka değeri yaratmak için turizm işletmelerinin stratejilerini anlamak.
4Etkin bir marka imajı yaratmanın turizm işletmeleri için önemini kavramak.
5Marka kişiliği ve kimliğinin turizm işletmeleri için önemini kavramak.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14
ÖK 01              
ÖK 02              
ÖK 03              
ÖK 04              
ÖK 05              
Ara Toplam              
Katkı00000000000000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)1130130
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






130

5

DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


Seçili dönemde ders açılmamıştır.

T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları