DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
TURI 417KÜLTÜREL PAZARLAMA3 + 07. Yarıyıl5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Bu dersin amacı, öğrencilere ulusal ve uluslararası pazarlamada kültürel ögeleri ön plana çıkararak kültürün pazarlama ve turistlerin satın alam kararları üzerindeki etkisini öğretmektir.
Ders İçeriği Bu ders kapsamında; kültürel pazarlama kavramı, kültür ürünlerinin fiyatlandırma, tutundurma ve dağıtım stratejileri, kişisel satış, reklam ve halkla ilişkiler konuları ele alınacaktır.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Kültürel pazarlamanın konu ve kavramlarını öğrenmek.
2Kültürel pazarlamanın yararları ve çeşitli stratejilerin planlanması öğrenmek.
3Kültür ögelerinin turistlerin satın alma davranışına olan etkisini anlamak.
4Kültürel ürünlerin pazarlamadaki yerinin önemini anlamak.
5Uluslararası pazarlamada kültürel farklılıkların pazarlamaya etkisini anlamak.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14
ÖK 01              
ÖK 02              
ÖK 03              
ÖK 04              
ÖK 05              
Ara Toplam              
Katkı00000000000000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)1130130
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






130

5

DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


Seçili dönemde ders açılmamıştır.

T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları