Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
TURI 307TURİZMDE TANITMA VE SATIŞ GELİŞTİRME3 + 05. Yarıyıl3

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Turizm alanında yapılan tanıtma faaliyetleri hakkında bilgi vermek, Türkiye imajını irdelemek
Ders İçeriği Uluslararası Tanıtma ve Turizm, Tanıtma Çeşitleri, Ülke Tanıtması ve İmaj, Türkiye'nin Turizm Varlıklarını Tanıtma Stratejileri
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Turizm alanında tanıtma konusunda yeterli bilginin kavratılması
2Ülke tanıtımında katkıda bulunabilmek.
3Türkiye'nin turzim tanıtma ve satış geliştirme faaliyetlerini kavrarlar

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14
ÖK 00154545454444444
ÖK 00254555555444554
ÖK 00345454555555555
Ara Toplam1413141414141514131313141413
Katkı54555555444554

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11616
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)12020
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






78

3
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2016-2017 Güz1KAMİL YAĞCI


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
TURI 307 TURİZMDE TANITMA VE SATIŞ GELİŞTİRME 3 + 0 1 Türkçe 2016-2017 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Prof. Dr. KAMİL YAĞCI kyagci@pau.edu.tr PAU A0212 Dersin Devam Yüzdesi : %70
Amaç Turizm alanında yapılan tanıtma faaliyetleri hakkında bilgi vermek, Türkiye imajını irdelemek
İçerik Uluslararası Tanıtma ve Turizm, Tanıtma Çeşitleri, Ülke Tanıtması ve İmaj, Türkiye'nin Turizm Varlıklarını Tanıtma Stratejileri
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Tanıtma kavramı ve ilişkili diğer kavramlar
2 Tanıtım planı ve içeriği
3 Turizm sektöründe tanıtma
4 Turizmde tanıtma araçları
5 Turizmde tanıtma araçları
6 Turistik tanıtımda uyulması gereken kurallar
7 Türkiye'nin turistik tanıtım faaliyetlerinden örnekler
8 Arasınav
9 Turizmde pazarlama karması elemanları
10 Satış geliştirmenin pazarlama karması içindeki yeri
11 Reklamın satış geliştirmedeki rolü ve özellikleri
12 Kişisel satışın satış geliştirmedeki rolü ve özellikleri
13 Halkla ilişkilerin satış geliştirmedeki rolü ve özellikleri
14 Final sınavı
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
KaynaklarKaynak Dili
Avcıkurt C. (2005). Turizmde Tanıtım ve Satış Geliştirme. Değişim Yayınları.Türkçe
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı60Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav40Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları