DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
OTI 147SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ2 + 18. Yarıyıl4

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Sosyal medya hakkında derinlemesine bir kavrayış geliştirmek, sosyal medya araç ve teknolojilerini tanıtmak. Sosyal medya stratejisi oluşturmak, pazarlama uygulamalarını sosyal medya ile nasıl entegre edilebileceğini öğretmek.
Ders İçeriği Ders içeriği öğrencilere sosyal medya dünyası hakkında geniş bir bakış açısı ve derin bir kavrayış kazandıracak şekilde oluşturulmuştur.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
47Teknolojik ve sosyo-kültürel değişimler, bunların insanların birbirleri ile iletişim kurma, iş araştırma vb. davranışlarına etkilerini anlamak Sosyal Medyanın Pazarlama fonksiyonuna sağlayabileceği yararlar, söz konusu yararların maksimize edilmesi. Sosyal Medya Araç ve Teknolojileri , bunların gelişme trendleri

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10
ÖK 47         2
Ara Toplam         2
Katkı0000000002

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)13678
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11313
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)11313
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






104

4

DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2018-2019 Bahar2ALAETTİN KEÇELİ

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu:  OTI 147 Dersin Adı:  SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ
Saat (T+P) : 2 + 1   Şube No : 2   Öğretim Dili: Türkçe Şube Dönemi :  2018-2019 Bahar
Öğretim Elemanı :  DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ ALAETTİN KEÇELİ E-Mail:  İç Hat: 
Ders Yeri UBYO A0021,
Amaç : Sosyal medya hakkında derinlemesine bir kavrayış geliştirmek, sosyal medya araç ve teknolojilerini tanıtmak. Sosyal medya stratejisi oluşturmak, pazarlama uygulamalarını sosyal medya ile nasıl entegre edilebileceğini öğretmek.
İçerik : Ders içeriği öğrencilere sosyal medya dünyası hakkında geniş bir bakış açısı ve derin bir kavrayış kazandıracak şekilde oluşturulmuştur.
Devam Zorunluluğu : Dersin Devam Yüzdesi : %70
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Dersin içerik tanıtımı
2 Medya, yeni medya, geleneksel medya,pazarlama iletişiminde yeni medya
3 Sosyal medya kavramı ve boyutlar
4 Sosyal medya araçları
5 Sosyal medya araçları
6 Sosyal medya pazarlaması
7 ara sınav
8 Sosyal medya yönetim
9 Tarımda sosyal medya
10 Sosyal medya pazarlamasının etkinlik ölçümü
11 proje sunumu
12 proje sunumu
13 proje sunumu
14 proje sunumu
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı40Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav30Ara Sınav
Proje30Proje
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları