Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
MSSP 104ODA MÜZİĞİ - II2 + 22. Yarıyıl5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Zorunlu
Dersin Amacı Oda müziği ve çalgı müziği repertuarının kazanılmasına yönelik topluluk icra dersi. Oda Orkestrası, Kuartet, trio, düo, vb. gibi klasik çalgı toplulukları ve toplulukları uygulamaları.
Ders İçeriği Her çeşitlilikteki oda müziği grupları için Barok dönemde yazılmış sınıf seviyesine uygun eserler
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1-

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10
ÖK 001          
Ara Toplam          
Katkı0000000000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)13452
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)13678
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






130

5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2020-2021 Bahar1SELÇUK AKYOL
Detay 2020-2021 Bahar1ALP OZAN BURSALIOĞLU
Detay 2019-2020 Bahar1ALP OZAN BURSALIOĞLU
Detay 2018-2019 Bahar1ÖZGÜL GÖK AKÇAKOYUNLUOĞLU
Detay 2018-2019 Bahar2ÖZGÜN GÜLHAN
Detay 2018-2019 Bahar3ALP OZAN BURSALIOĞLU


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
MSSP 104 ODA MÜZİĞİ - II 2 + 2 1 Türkçe 2020-2021 Bahar
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Doç. Dr. SELÇUK AKYOL sakyol@pau.edu.tr MSSF A0213 Dersin Devam Yüzdesi : %70
Amaç Oda müziği ve çalgı müziği repertuarının kazanılmasına yönelik topluluk icra dersi. Oda Orkestrası, Kuartet, trio, düo, vb. gibi klasik çalgı toplulukları ve toplulukları uygulamaları.
İçerik Her çeşitlilikteki oda müziği grupları için Barok dönemde yazılmış sınıf seviyesine uygun eserler
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 ESER SEÇİMİ
2 ÖĞRENCİLERİN SEVİYELERİNE GÖRE PARTİ DAĞILIMININ YAPILMASI
3 VERİLEN PARTİLERİN ÖĞRENCİLERDEN SOLO ŞEKİLDE DİNLENİLMESİ
4 ESERİN TOPLU BİR ŞEKİLDE DİNLENMESİ
5 TOPLU ÇALIŞMA TEKNİKLERİ ve ESER TEKRARI
6 YENI ESER SEÇİMİ
7 ÖĞRENCİLERİN SEVİYELERİNE GÖRE PARTİ DAĞILIMININ YAPILMASI
8 VERİLEN PARTİLERİN ÖĞRENCİLERDEN SOLO ŞEKİLDE DİNLENİLMESİ
9 VERİLEN PARTİLERİN ÖĞRENCİLERDEN SOLO ŞEKİLDE DİNLENİLMESİ
10 BİR ÖNCEKİ ESERİN TOPLU BİR ŞEKİLDE DİNLENMESİ
11 YENI ESER SEÇİMİ
12 ÖĞRENCİLERİN SEVİYELERİNE GÖRE PARTİ DAĞILIMININ YAPILMASI
13 ESERİN TOPLU BİR ŞEKİLDE DİNLENMESİ
14 TÜM ESERLERİN BİRLİKTE DİNLENMESİ
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı60Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav40Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları