Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
CEKO 205ETKİLİ İLETİŞİM2 + 08. Yarıyıl3

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Öğrencilerin iş ortamında sergilemeleri beklenen iletişim becerilerinin kazandırılması
Ders İçeriği Yazılı sözlü ve sözel olmayan iletişim temek ögelerinin kavratılması ve beceri düzeylerinin yükseltilmesi,
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Bireysel iş kanunu temel kavramlarını öğrenir.
2İş sözleşmesinin başlaması, uygulanması ve sona ermesi ile ilgili uyuşmazlıkları ifade edebilirler.
3Bireysel iş uyuşmazlıklarını analiz edebilirler.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
Derslerin program öğrenme kazanımına katkısı girilmemiş.

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14228
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)12525
Arasınav (Öğrenci)12525
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






78

3
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2017-2018 Güz3TAMER BARAN


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
CEKO 205 ETKİLİ İLETİŞİM 2 + 0 3 Türkçe 2017-2018 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Doç. Dr. TAMER BARAN tbaran@pau.edu.tr TEK A0005 Dersin Devam Yüzdesi : %60
Amaç Öğrencilerin iş ortamında sergilemeleri beklenen iletişim becerilerinin kazandırılması
İçerik Yazılı sözlü ve sözel olmayan iletişim temek ögelerinin kavratılması ve beceri düzeylerinin yükseltilmesi,
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 İletişimin tanımı ve iletişim kavramı
2 Uygarlık tarihi ve iletişim tarihi
3 İletişim sosyolojisi
4 Kişiler arası iletişim
5 İletişim modeli, unsurları ve özellikleri
6 .Kişiler arası iletişimi engelleyen etkenler
7 Etkili dinleme ve geri bildirim
8 İletişimi kolaylaştıran etkenler
9 ARA SINAV
10 Duyguların iletişimdeki rolü ve kullanılması
11 İletişimde çatışma ve önlenmesi
12 Öğrenci, öğretmen ve veli iletişimde dikkat edilmesi gereken hususlar
13 İletişimde empatinin yeri. Günlük yaşamda empati.
14 Kültürlerarası iletişim
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
KaynaklarKaynak Dili
Ergin Akif, Eğitimde Etkili İletişim, Anı Yay.Ankara 2010Türkçe
Dökmen Üstün, İletişim Çatışmaları ve Empati, Remzi Yay. İst. 2010Türkçe
Cüceloğlu Doğan, Yeniden İnsan İnsana, Remzi Yay. İst. 2010Türkçe
Cüceloğlu Doğan, Savaşçı, Remzi Yay. 2010 Türkçe
Ergin Akif, Eğitimde Etkili İletişim, Anı Yay.Ankara 2010Türkçe
Dökmen Üstün, İletişim Çatışmaları ve Empati, Remzi Yay. İst. 2010Türkçe
Cüceloğlu Doğan, Yeniden İnsan İnsana, Remzi Yay. İst. 2010Türkçe
Cüceloğlu Doğan, Savaşçı, Remzi Yay. 2010 Türkçe
Ergin Akif, Eğitimde Etkili İletişim, Anı Yay.Ankara 2010Türkçe
Dökmen Üstün, İletişim Çatışmaları ve Empati, Remzi Yay. İst. 2010Türkçe
Cüceloğlu Doğan, Yeniden İnsan İnsana, Remzi Yay. İst. 2010Türkçe
Cüceloğlu Doğan, Savaşçı, Remzi Yay. 2010 Türkçe
Ergin Akif, Eğitimde Etkili İletişim, Anı Yay.Ankara 2010Türkçe
Dökmen Üstün, İletişim Çatışmaları ve Empati, Remzi Yay. İst. 2010Türkçe
Cüceloğlu Doğan, Yeniden İnsan İnsana, Remzi Yay. İst. 2010Türkçe
Cüceloğlu Doğan, Savaşçı, Remzi Yay. 2010 Türkçe
Ergin Akif, Eğitimde Etkili İletişim, Anı Yay.Ankara 2010Türkçe
Dökmen Üstün, İletişim Çatışmaları ve Empati, Remzi Yay. İst. 2010Türkçe
Cüceloğlu Doğan, Yeniden İnsan İnsana, Remzi Yay. İst. 2010Türkçe
Cüceloğlu Doğan, Savaşçı, Remzi Yay. 2010 Türkçe
Ergin Akif, Eğitimde Etkili İletişim, Anı Yay.Ankara 2010Türkçe
Dökmen Üstün, İletişim Çatışmaları ve Empati, Remzi Yay. İst. 2010Türkçe
Cüceloğlu Doğan, Yeniden İnsan İnsana, Remzi Yay. İst. 2010Türkçe
Cüceloğlu Doğan, Savaşçı, Remzi Yay. 2010 Türkçe
Ergin Akif, Eğitimde Etkili İletişim, Anı Yay.Ankara 2010Türkçe
Dökmen Üstün, İletişim Çatışmaları ve Empati, Remzi Yay. İst. 2010Türkçe
Cüceloğlu Doğan, Yeniden İnsan İnsana, Remzi Yay. İst. 2010Türkçe
Cüceloğlu Doğan, Savaşçı, Remzi Yay. 2010 Türkçe
Ergin Akif, Eğitimde Etkili İletişim, Anı Yay.Ankara 2010Türkçe
Dökmen Üstün, İletişim Çatışmaları ve Empati, Remzi Yay. İst. 2010Türkçe
Cüceloğlu Doğan, Yeniden İnsan İnsana, Remzi Yay. İst. 2010Türkçe
Cüceloğlu Doğan, Savaşçı, Remzi Yay. 2010 Türkçe
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav30Ara Sınav
Ödev20Ödev
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları