Hafta | Konular |
1 |
Duygularını anlatma ve ifade etme – Bir haber metnini anlama – Biriyle projeleri hakkında konuşma – Bir projeyi tanıtma – Geçmişteki bir olayı anlatma.
|
2 |
Gelecek için hipotezler oluşturma – Haber dokümanlarını anlama – Bir kararı ifade etme – Olumlu ya da olumsuz bir kararı anlama.
|
3 |
Tavsiye verme – Şimdiki zaman ve geçmiş zamanda hipotezler oluşturma – Güncel bir sorun hakkındaki bir haberi anlama.
|
4 |
Dolaylı ve dolaysız anlatım – Dolaylı soru sorma – Dolaylı anlatım – Hipotez oluşturma.
|
5 |
Bir arzuyu bir düşünceyi ifade etmek – Bir bakış açısını anlama ve savunma (Kanıtlamak).
|
6 |
Geçmiş olayları anlatma – Senlibenli konuşmaları anlama – Farklı olaylar hakkındaki gazete makalelerini anlama
|
7 |
Direksiyon başında doğru hareketler için bir test – Bir haber metnini anlama – Sıkıntı, şaşkınlık gibi duyguları ifade etme- Bir anketi yorumlama.
|
8 |
Resmi mektup yazma – Bir mektubu açıklamak ve teşvik etmek.
|
9 |
Bilimsel bir metni anlama – Edebi metinleri anlama – Makineleri ve kullanımlarını tarif etme.
|
10 |
Bazı sinyallerin anlamlarını bilme – Kararlılığı ve kararsızlığı ifade etme – Neden cümleleri – Önemli bilgileri seçerek bir gazete haberini rapor etme.
|
11 |
Bilimsel bir açıklamayı anlama – Cesaretsizlik, hayal kırıklığı ve coşku ifade etme.
Öğrenci değişimi için program oluşturma (teklif yapma – tercihini söyleme – Seçim yapma).
|
12 |
Avrupa Birliği Anayasasından birkaç maddeyi anlama – Toplumun sorunlarından bahsetme (Anlama ve düşüncesini söyleme – Dış göç – Tavsiyelerde bulunma).
Avrupa Birliği Tarihini genel hatlarıyla tanıma – Devlet kurumları hakkında bilgi sahibi olma.
|
13 |
Güncel bir konu hakkında fikrini söyleme (AB) – Sonuç cümleleri – Onaylama ya da reddetme.
Toplum sorunlarını tartışma (Avrupa dilleri, parite vb) – Düşüncesini söyleme ve delil gösterme.
|
14 |
Grafik okuma ve yorumlama – Bilgisayar ağlarını tanıma ve kullanma 2- Üzüntü ve neşe ifade etme.
Kültür –medeniyet – Belçika « verimli topraklar »
|