1 | Öğrencilere elektro fiziksel ajanlarda kullanılan akım çeşitlerini, fiziksel parametrelerini ve kullanım amaçlarını öğrenir. |
2 | Hastalıklar ile anatomi, nöroanatomi, fizyoloji, nörofizyoloji, ve fizik tedavi ve rehabilitasyon bilimi ile bir ilişki kurarak elektrofiziksel ajanlar ile tedavinin temelini kavrar. |
3 | Elektrofiziksel ajanları içeren fizyoterapi ve rehabilitasyon programını oluşturmak için gerekli olan verileri elde etme ve klinik karar verme için kullanılabilecek kanıta dayalı uygun değerlendirme yöntemlerini planlar ve uygular. |
4 | Çeşitli hastalıklarda mevcut verileri kullanarak elektrofiziksel ajanların seçimi için klinik kararı verir ve kanıta dayalı fizyoterapi ve rehabilitasyon programını planlar ve uygular. |
5 | Kronik hastalıkla ilişkili olarak özürlü olan bireylerin günlük yaşamlarına, topluma ve mesleğe geri dönmelerini sağlamada yardımcı olabilecek elektrofiziksel ajan kullanımını içeren fizyoterapi ve mesleki rehabilitasyon programı açısından değerlendirir ve uygun tedavi programını planlar ve uygular. |
6 | Elektrofiziksel ajan uygulayacağı hastanın ve bireyin ve yakınlarının haklarını bilir ve mesleki etik ilkelerine uyar. |
7 | Elektrofiziksel ajana bağımsız karar verebilme yetisine sahip olur ve inisiyatif kullanma becerisi gelişir. |
8 | Elektrofiziksel ajanın, fizyoterapi ve rehabilitasyon kullanımında mesleki ve etik sorumluluk bilinci ile disiplin içi ve disiplinler arası çalışır. |
9 | Hayat boyu öğrenmenin önemini benimseyerek, mesleki ve teknolojik konularda gelişmeleri izler ve kendini geliştirir. |
10 | İlgili hastalıklar, elektrofiziksel ajanlar ve fizyoterapi ve rehabilitasyon konusunda toplumu, hastayı ve meslektaşlarının bilgisinin gelişimine katkıda bulunur. |