Hafta | Konular |
1 |
Çalışma yasaları, servis işletmesinin çalışması işin gerekli kanuni yaptırımlar
|
2 |
Çalışma yasaları, servis işletmesinin çalışması işin gerekli kanuni yaptırımlar
|
3 |
Çalışanın kanuni hakları ve yükümlülükleri
|
4 |
Servis iş akış organizasyonu
|
5 |
Servis iş akış organizasyonu
|
6 |
Çalışma talimatları ve iş tanımları
|
7 |
Çalışanın eğitimi, gelişimi, kariyer planlaması gibi işlerin takibi ve organizasyonu
|
8 |
Çalışanın eğitimi, gelişimi, kariyer planlaması gibi işlerin takibi ve organizasyonu
|
9 |
Vize
|
10 |
Servis işlemlerinin raporlanması
|
11 |
Sözlü, telefonla ve yazılı iletişim kuralları
|
12 |
Temel iletişim bilgileri,
|
13 |
Talebin değerlendirilmesi ve karşılama yolları.
|
14 |
Tüketici yasasına göre tüketici hakları
|