Hafta | Konular |
1 |
Pazarlama yönetimi dersinin amacı ve dersle ilgili temel kaynakların tanıtılması
Dersin Tanıtılması, Pazarlamaya giriş, pazarlama kavramının tanımı
|
2 |
Pazarlama kavramları, pazarlama anlayışının (yaklaşımlarının) gelişimi.
|
3 |
Pazarlama stratejisi ve pazarlama yönetimi kavramı. Pazarlama yönetimi ve çevre ile ilişkisi.
|
4 |
Pazarlama kararlarıyla ilgili makro ve mikro çevre faktörleri.
|
5 |
Tüketici ve endüstriyel alıcı/kullanıcı davranışları.
|
6 |
Pazar bölümleme ve konumlandırma.
|
7 |
Pazarlama bilgi sistemi ve pazarlama araştırması.
|
8 |
Pazarlamada ürün kararları.
|
9 |
Pazarlamada fiyat kararları.
|
10 |
Pazarlamada dağıtım kararları.
|
11 |
Tutundurma ve pazarlama iletişimi.
|
12 |
Pazarlama planlaması, uygulama ve kontrol.
|
13 |
Uluslararası pazarlama. Sürdürülebilir pazarlama
|
14 |
Dijital Pazarlama
|