Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
YDO 206İNGİLİZCE KONUŞMA VE OKUMA2 + 07. Yarıyıl4,5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Günlük yaşamla ve alanıyla ilgili okuma parçalarını kullanarak öğrencilere okuduğunu anlama ve yorumlama konularında beceriler kazandırma, kelime dağarcıklarını güçlendirmelerine yardımcı olma, düşündüklerini ifade edebilme ve konuşma becerilerini geliştirmeleri konusunda katkı sağlamaktır.
Ders İçeriği Should, Passive sentences, Animal Detectives (Okuma Parçası), An Ocean of Plastıcs (Okuma Parçası), Relative Clauses, The Big Fish (Okuma Parçası),Arasınav, Catching Crime Cars (Okuma Parçası), Conditional Clauses, too / enough, Cars of the Future (Okuma Parçası)
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Birçok farklı konudaki okuma parçalarını okuyup anlamaya çalışırlar.
2Okuduğu parçalardaki yeni sözcükler ve kalıplar öğrenirler.
3Parçalarda geçen konularla ilgili olarak düşüncelerini ifade eder.
4Dilbilgisi konuları ile ilgili bilgileri ayırt eder.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11
ÖK 00133333333333
ÖK 00233333333333
Ara Toplam66666666666
Katkı22222222222

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14228
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14342
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)12020
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)12727
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






117

4,5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2021-2022 Güz3TARKAN GÜNDÜZ


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
YDO 206 İNGİLİZCE KONUŞMA VE OKUMA 2 + 0 3 İngilizce 2021-2022 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
MUH A0390 Dersin Devam Yüzdesi : %70
Amaç Günlük yaşamla ve alanıyla ilgili okuma parçalarını kullanarak öğrencilere okuduğunu anlama ve yorumlama konularında beceriler kazandırma, kelime dağarcıklarını güçlendirmelerine yardımcı olma, düşündüklerini ifade edebilme ve konuşma becerilerini geliştirmeleri konusunda katkı sağlamaktır.
İçerik Should, Passive sentences, Animal Detectives (Okuma Parçası), An Ocean of Plastıcs (Okuma Parçası), Relative Clauses, The Big Fish (Okuma Parçası),Arasınav, Catching Crime Cars (Okuma Parçası), Conditional Clauses, too / enough, Cars of the Future (Okuma Parçası)
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 İngilizcenin Önemi ve Pratik İngilizceyi Geliştirme Yöntemleri
2 Akıcı Bir İngilizce İçin Film Tekniğinin Kullanılması
3 Nasıl Akıcı İngilizce Konuşulur? Bilinmesi Gereken 5 Konuşma Kuralı
4 "Michael Jordan" "Edison " Dinleme ve Okuma
5 "Michael Jordan" "Edison " Konuşma
6 "The Boss in Love" video dersleri (dinleme, okuma, konuşma)
7 "Defining a Project" video dersleri (dinleme, okuma, konuşma)
8 "Initiating a Project" video dersleri (dinleme, okuma, konuşma)
9 Ara Sınav
10 "The Industrial Revolution of Making Cloth"
11 "Marketing"
12 "Practice Makes Perfect"
13 "Ecology"
14 "How Batik Is Made"
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
KaynaklarKaynak Dili
TOEFL OKUMA METİNLERİTürkçe
YDS OKUMA METİNLERİTürkçe
ODTÜ HAZIRLIK SINIFI OKUMA METİNLERİTürkçe
READER AT WORK 1Türkçe
ÇEŞİTLİ İNTERNET SİTELERİ Türkçe
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı60Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav40Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları