DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
BUSI 434ULUSLARARASI PAZARLAMA - II3 + 08. Yarıyıl5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Zorunlu
Dersin Amacı uluslararası pazarlama firmalar için günümüz dinamik pazarlarında hayatta kalmak gereken bir yaşam tarzıdır. dünya pazarları değişiyor, yeni rakipler griyor, eskileri şekil değiştiriyor. küresel bir dönüşüm sözkonusu. bu derste uluslararası pazarlardaki fırsatlar ve tehditler ele alınıyor
Ders İçeriği Giriş: Uluslararası pazarlama kavramı Uluslararası pazarlama kararlarını etkileyen faktörler Uluslararası ticaret teorileri Uluslararası pazarlama stratejisi Uluslararası ürün politikaları Dağıtım: dış pazarlara giriş metotları Uluslararası pazarda fiyatlandırma Uluslararası tutundurma
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Uluslararası pazarlama yönetiminin öğrenir
1Uluslararası pazarlamaya ilişkin temel kavramları öğrenir

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06
ÖK 01445454
Ara Toplam445454
Katkı223232

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14570
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)177
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)11111
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






130

5

DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2018-2019 Bahar2AHMET BARDAKCI

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu:  BUSI 434 Dersin Adı:  ULUSLARARASI PAZARLAMA - II
Saat (T+P) : 3 + 0   Şube No : 2   Öğretim Dili: İngilizce Şube Dönemi :  2018-2019 Bahar
Öğretim Elemanı :  PROFESÖR AHMET BARDAKCI E-Mail:  abardakci@pau.edu.tr, İç Hat:  296 2701, 296 2701, 296 2701, 296 3865, 296 2701,
Ders Yeri Derslik Belirtilmemiştir.
Amaç : uluslararası pazarlama firmalar için günümüz dinamik pazarlarında hayatta kalmak gereken bir yaşam tarzıdır. dünya pazarları değişiyor, yeni rakipler griyor, eskileri şekil değiştiriyor. küresel bir dönüşüm sözkonusu. bu derste uluslararası pazarlardaki fırsatlar ve tehditler ele alınıyor
İçerik : Giriş: Uluslararası pazarlama kavramı Uluslararası pazarlama kararlarını etkileyen faktörler Uluslararası ticaret teorileri Uluslararası pazarlama stratejisi Uluslararası ürün politikaları Dağıtım: dış pazarlara giriş metotları Uluslararası pazarda fiyatlandırma Uluslararası tutundurma
Devam Zorunluluğu : Dersin Devam Yüzdesi : %
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Giriş: Uluslararası pazarlama kavramı
2 Uluslararası pazarlama kararlarını etkileyen faktörler
3 Uluslararası pazarlama kararlarını etkileyen faktörler
4 Uluslararası ticaret teorileri
5 Uluslararasılaşma teorileri
6 Uluslararası pazarlama stratejisi
7 Uluslararası pazarlama stratejisi
8 Ara sınav
9 Uluslararası ürün politikaları
10 Uluslararası ürün politikaları
11 Dağıtım: dış pazarlara giriş metotları
12 Dağıtım: dış pazarlara giriş metotları
13 Uluslararası pazarda fiyatlandırma
14 Uluslararası tutundurma
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
KaynaklarKaynak Dili
Global Marketing, Warren J. Keegan, Mark C. GreenEnglish
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı60Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav40Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları