Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
ING 113İLERİ İNGİLİZCE - I3 + 01. Yarıyıl3

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Öğrenciler bu derste ileri düzeyde dilbilgisi çalışmaları yapacaklar ve alanlarına yönelik çeşitli makale ve metin çalışmaları yapacaklardır. Ayrıca dört beceriyi geliştirmeye yönelik etkinlikler yapacaklardır.
Ders İçeriği Present and past tenses, Articles: a, the .. , Future perfect and Future continuous tense, Comparative structures , Present and past habits, Present and past continuous tense, ‘would prefer’ and ‘would rather,’ Narrative tenses with past perfect continuous tense, Present and past participle clauses, Gerunds and infinitives, Modals and related verbs.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Önemli dilbilgisi konularını ayırt eder.
2Dinlediği metinleri anlayıp ilgili sorular listeler.
3Konularla ilgili düşüncelerini sözlü ve yazılı olarak açıklar.
4Okuduğu metinleri açıklar.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08
ÖK 00133333333
ÖK 00233333333
ÖK 00333333333
ÖK 00433333333
Ara Toplam1212121212121212
Katkı33333333

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14114
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)199
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)11313
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






78

3
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2019-2020 Güz1DEMET DAĞDELEN ŞAYIN


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
ING 113 İLERİ İNGİLİZCE - I 3 + 0 1 İngilizce 2019-2020 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Öğr. Gör. DEMET DAĞDELEN ŞAYIN demets@pau.edu.tr İİBF A0010 Dersin Devam Yüzdesi : %70
Amaç Öğrenciler bu derste ileri düzeyde dilbilgisi çalışmaları yapacaklar ve alanlarına yönelik çeşitli makale ve metin çalışmaları yapacaklardır. Ayrıca dört beceriyi geliştirmeye yönelik etkinlikler yapacaklardır.
İçerik Present and past tenses, Articles: a, the .. , Future perfect and Future continuous tense, Comparative structures , Present and past habits, Present and past continuous tense, ‘would prefer’ and ‘would rather,’ Narrative tenses with past perfect continuous tense, Present and past participle clauses, Gerunds and infinitives, Modals and related verbs.
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Gündelik nesnelerin tanımlanması. DİLBİLGİSİ: Sıfatlar, edatlar, sayı belirteçleri KONUŞMA: Soru kelimeleri, soru ve cevap.
2 Zaman DİLBİLGİSİ: Geniş zaman, sıklık zarfları. OKUMA: Tahmin etme becerisi
3 Gündelik Yaşam DİLBİLGİSİ: Şimdiki Zaman, zaman zafları YAZMA: Mesaj yazma
4 Öncüler DİLBİLGİSİ: Geçmiş Zaman, zaman zarfları
5 DİLBİLGİSİ: Geçmiş Zaman, zaman zarfları DİNLEME: vurgu
6 Değişim DİLBİLGİSİ: İsim fiiller, gelecek zaman
7 Midterm Exam
8 OKUMA: detayları bulma YAZMA: e-posta yazma Objeler DİLBİLGİSİ: kelime türetme
9 KELİME BİLGİSİ: kelime tanımlama
10 İlişkilendirme DİLBİLGİSİ: Geçmiş Zaman, benzerlikler, farklar
11 DİNLEME: bağlaçları tanıma KELİME BİLGİSİ: Ön ekler
12 Yolculuk DİLBİLGİSİ: gelecek zaman
13 OKUMA: açımlama, özetleme DİNLEME: not alma
14 Sunum Becerileri Görsel Hazırlama, İçerik İlişkilendirme, Konuşma Becerileri, Soru & Cevap
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı60Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav40Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları