Hafta | Konular |
1 |
Dersin içeriğinin paylaşılması, kaynakların tanıtılması, dersle ilgili beklentilerin ifade edilmesi
|
2 |
Öz-düzenlemenin tanımı, öz-düzenleyici öğrenme teorileri ve öz-düzenlemeli öğrenme süreçleri
|
3 |
Matematik eğitiminde öz-düzenlemeli öğrenmenin amacı ve önemi, Matematik öğretiminde öz-düzenlemeli öğrenenin özellikleri
|
4 |
Öz-düzenlemeli öğrenme stratejileri
|
5 |
Öz-düzenlemeli öğrenmeyi destekleyen sınıf ortamları ve öğretim uygulamaları
|
6 |
Üstbiliş, üstbiliş becerileri
|
7 |
Üstbiliş ve öz-düzenleme becerilerinin değerlendirilmesi
|
8 |
Öğretmenlerde öz-düzenleme 1. kısım
|
9 |
Öğretmenlerde öz-düzenleme 2. kısım
|
10 |
Öğretmen adaylarında öz-düzenleme
|
11 |
Öz-düzenleme ile ilgili ulusal güncel çalışmaların incelenmesi
|
12 |
Öz-düzenleme ile ilgili uluslararası güncel çalışmaların incelenmesi
|
13 |
Öz-düzenleme &Akademik Başarı
|
14 |
Öz-düzenleme ile ilgili literatür derleme
|