1 | Cebirsel düşünmenin tanımını bilir ve cebirsel düşünmenin matematik öğretimindeki yerini önemser. |
2 | Cebir öncesi dönem hakkında bilgi sahibi olur. |
3 | Aritmetik-cebir ilişkisini yorumlar. |
4 | Genelleştirilmiş aritmetik ve fonksiyonel düşünme kavramlarını kavrar. |
5 | Cebir öğretiminde farklı gösterimlerin öneminin farkına varır, gösterimler arasındaki dönüşümü yapar. |
6 | Temel cebir kavramlarının öğretimine ilişkin ders içeriği düzenler, uygun öğretim materyalleri geliştirir. |
7 | Cebirle ilgili temel kavramların günlük hayatla ve diğer derslerle olan ilişkisini kurar. |
8 | Öğrencilerin temel cebir kavramlarına ilişkin bilgisini yoklar, yorumlar; kavram yanılgılarını ve nedenlerini bilir. |