Hafta | Konular |
1 |
Tanışma, hedefler, dersin amacı, ders programının, yararlanılacak kaynakların okunması, tartışılması
|
2 |
BİT’in öğrenme-öğretme süreciyle entegrasyonu nedir?
|
3 |
Okullarda BİT kullanılmalı mı? Niçin? Teknoloji entegrasyonunu gerekli kılan faktörler
|
4 |
Rogers Yeniliğin Yaylımı Teorisi Teknoloji Entegrasyonu nedir? Ne değildir?
|
5 |
Okullarda BİT entegrasyonunda var olan durum Alan ile ilgili tanımlar
|
6 |
Teknoloji Entegrasyonunu Planlama Süreci ne demek? Aşamaları
|
7 |
Ders Bazında Teknoloji entegrasyonunu planlama modelleri?
|
8 |
Ders Bazında Teknoloji entegrasyonunu planlama modelleri?
|
9 |
Okul Teknoloji Planlaması Teknoloji planlamasının boyutları
|
10 |
Okul Teknoloji Planlaması Teknoloji planlamasının boyutları
|
11 |
Teknoloji planlamasının başarısını etkileyen faktörler Teknoloji planlamasının uygulamayı etkileyen faktörler Karşılaşılan zorluklar
|
12 |
MEB ve özel okullarındaki mevcut durum Okul teknoloji koordinatörlerinin nitelikleri, görev, rol ve sorumlulukları nedir? Okul Teknoloji Koordinatörlerinin Eğitimi
|
13 |
Okullarda Teknoloji Planlama Modelleri Mccnab(1999) 8 Boyutlu Teknoloji Planlama Modeli tartışması
|
14 |
Okullarda Teknoloji Planlama Modelleri Mccnab(1999) 8 Boyutlu Teknoloji Planlama Modeli tartışması
|