Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
ING 103İNGİLİZCE - I3 + 01. Yarıyıl4

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Öğrenciler bu derste geçmişe yönelik bir deneyim, olay veya duygu ve düşüncelerini aktarabilecek; nazik bir şekilde bir şey yemeye veya içmeye davet ve teklifte bulunabilecek; insanları tarif edebilecek ve onların sahip olduğu eşyalarından bahsedebilecekler; insanların benzer ve farklı yönlerini karşılaştırabilecek; çeşitli durumlara yönelik önerilerde ve tavsiyelerde bulunabilecek; bir konu, olay veya duruma yönelik duygu ve düşüncelerini açıklayabilecek; bilgi isteyen, teşekkür vb. konularda mektup yazabilecek ve daha önce yaptıkları işlerden, gezdikleri veya gördükleri yerlerden bahsedebileceklerdir.
Ders İçeriği Seyahat, Yiyecek ve içecek, Kıyafetler, İletişim, Karşılaştırmalar, Dünyamız, Günlük yaşam, Deneyimler Şimdiki zaman, soru biçimleri Gelecek zaman Hava durumu sözcükleri Öneri cümleleri ‘’Shall I / Shall we / Let’s / What about / how about Sıfatlar ve zarflar, /-ed/ and /-ing/ ile biten zarflar.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Uzaktan Eğitim

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Alanında farklı makaleler üzerinde tartışır.
2Alanındaki farklı konular hakkında projeler hazırlar.
3Kendi alanıyla ilgili kelime bilgisini geliştirir.
4Metinlerdeki dilbilgisi kurallarını analiz eder.
5Dört farklı dil becerisi(Okuma, Dinleme, Konuşma, Yazma) kullanımını geliştirir.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14PY 15PY 16PY 17
ÖK 001     2           
ÖK 002     2           
ÖK 003     2  2        
ÖK 004     2           
ÖK 005          22     
Ara Toplam     8  2 22     
Katkı00000200000000000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14228
Ödevler2510
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11212
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)11212
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






104

4
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2019-2020 Güz4GÜLŞAH TERCAN
Detay 2018-2019 Güz5TAMER SARI
Detay 2017-2018 Güz31DEMET YAYLI
Detay 2016-2017 Güz44DEMET YAYLI
Detay 2016-2017 Güz45RECEP ŞAHİN ARSLAN
Detay 2015-2016 Güz42DEMET YAYLI
Detay 2015-2016 Güz43BANU ALFAR
Detay 2014-2015 Güz54DEMET YAYLI
Detay 2014-2015 Güz55SELAMİ OK
Detay 2013-2014 Güz56DEMET YAYLI
Detay 2013-2014 Güz57BANU ALFAR
Detay 2012-2013 Güz61DEMET YAYLI
Detay 2012-2013 Güz62DEMET YAYLI
Detay 2011-2012 Güz60DEMET YAYLI
Detay 2011-2012 Güz61DEMET YAYLI
Detay 2010-2011 Yaz1BANU ALFAR
Detay 2010-2011 Güz12FULDEN EKİZLER
Detay 2010-2011 Güz12DEMET YAYLI
Detay 2009-2010 Yaz1RECEP ŞAHİN ARSLAN
Detay 2009-2010 Güz9DEMET YAYLI
Detay 2008-2009 Yaz1DEMET YAYLI
Detay 2008-2009 Güz112SELAMİ OK
Detay 2008-2009 Güz113DEMET YAYLI
Detay 2007-2008 Güz112SELAMİ OK
Detay 2006-2007 Güz112DEMET YAYLI
Detay 2005-2006 Güz112SEÇİL ÇAKIR


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
ING 103 İNGİLİZCE - I 3 + 0 4 Türkçe 2019-2020 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Öğr. Gör. GÜLŞAH TERCAN gtercan@pau.edu.tr Derslik Belirtilmemiştir. Dersin Devam Yüzdesi : %70
Amaç Öğrenciler bu derste geçmişe yönelik bir deneyim, olay veya duygu ve düşüncelerini aktarabilecek; nazik bir şekilde bir şey yemeye veya içmeye davet ve teklifte bulunabilecek; insanları tarif edebilecek ve onların sahip olduğu eşyalarından bahsedebilecekler; insanların benzer ve farklı yönlerini karşılaştırabilecek; çeşitli durumlara yönelik önerilerde ve tavsiyelerde bulunabilecek; bir konu, olay veya duruma yönelik duygu ve düşüncelerini açıklayabilecek; bilgi isteyen, teşekkür vb. konularda mektup yazabilecek ve daha önce yaptıkları işlerden, gezdikleri veya gördükleri yerlerden bahsedebileceklerdir.
İçerik Seyahat, Yiyecek ve içecek, Kıyafetler, İletişim, Karşılaştırmalar, Dünyamız, Günlük yaşam, Deneyimler Şimdiki zaman, soru biçimleri Gelecek zaman Hava durumu sözcükleri Öneri cümleleri ‘’Shall I / Shall we / Let’s / What about / how about Sıfatlar ve zarflar, /-ed/ and /-ing/ ile biten zarflar.
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Dersler, geçmiş zamanı kullanarak okul günlerinden bahsetme, özür dileme
2 Özel günler, Geçmiş zamanı kullanarak hayatındaki önemli bir günü anlatma, ünlü birinin hayatından bahsetme
3 Mekan isimleri, geçmişte süre gelen olaylardan bahsetme, yer- yön tarifi
4 İki zamanı karşılaştırma (past tense- past continuous tense), bağlaçlar kullanarak cümleler yapma
5 İnternetle ilgili kelimeler, ‘will’ yapısını kullanarak konuşma ve yazma
6 Seyehat hakkında kelimeler, going to yapısını kullanarak planlar hakkında konuşma
7 Hava durumu ile ilgili kelimeler, iki şeyi karşılaştırma
8 Coğrafi şekiller, bir hayvanı veya yeri betimleme
9 Ev işleri, Okul kuralları, ‘must’ ve ‘have to’ arasındaki farklar
10 Çevre ile ilgili sorunlar, could- couldn’t kullanımı, öneride bulunma
11 Zarflar, ‘used to’ yu kullanarak geçmiş alışkınlıklardan bahsetme, günlük ifadeler kullanma
12 . Hisler, If yapısı, yemek siparişi verme
13 Tatil aktiviteleri ‘perfect tense’ kullanarak deneyimlerden bahsetme
14 Suçla ilgili kelimeler, perfect tense ile kullanılan zaman ifadeleri, havaalanı dialogları
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı80Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav20Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları