1 | İlk kazanım otomatik olarak atılmaktadır. Güncellemeniz gerekmektedir. Yeni Eklemek için (+) YENİ KAZANIM EKLE tıklayınız. |
1 | Sanat eğitiminde sanat eleştirisi, sanat tarihi, estetik ve uygulamadan oluşan çok yönlü yaklaşımları ders planında bir arada kullanır. |
2 | Görsel kültürün eleştirel sorgulamalarının ders planlama ve uygulama süreçlerinde kullanır. |
3 | Görsel sanatlar eğitiminde disiplinlerarası etkileşimlerin önemini kavrar. |
4 | Çağdaş sanatın içeriği ile sanat eğitimi arasındaki bağlantıları değerlendirir. |
5 | Çağdaş sanattaki disiplinlerarası ve tematik yaklaşımları dersi planlama ve uygulama süreçlerine aktarır. |
6 | Sürdürülebilir kalkınma hedefleri ile ilişkili sanat ve eğitim odaklı projeler geliştirir. |
7 | Görsel sanatlar öğretiminde öğretim teknolojilerini kullanır. |
8 | Görsel sanatlar eğitiminde temel öğrenme alanlarına ilişkin değerlendirme araçları geliştirir. |
9 | Sanatsal öğrenmenin değerlendirilmesinde farklı ölçme ve değerlendirme yöntemlerinin olanaklarını kullanma istekliliği gösterir. |
10 | Sanatsal sürecin ve çalışmaların değerlendirilmesinde öğrenci düzeyine uygun bir iletişim dili kullanır. |
11 | Öğrenme çıktılarını doğrultusunda öğretimin hedeflerini ve programın başarısını değerlendirir. |
12 | Görsel sanatlar eğitimini daha çağdaş bir çizgiye yükseltme kararlılığı gösterir. |