Hafta | Konular |
1 |
Tanışma; Derslik ortamının tanıtılması; Sınıf öğretmenliği mesleği hakkında karşılıklı görüş alışverişinde bulunulması; Türkçe ve ilk okuma yazma öğretimlerinin çocuk eğitimideki yeri ve önemi hakkında görüş kazanılması.
|
2 |
2005 İlköğretm Programının tanıtılması; Türkçe öğretimi Programının tanıtılması; İlk okuma yazma öğretimi programının tanıtılması; Dersin nasıl işleneceğinin belirlenmesi; Ödev-sunu konularının dağıtımı.
|
3 |
Birinci sınıf çocuğunun gelişim özellikleri
|
4 |
İlkokuma ve Yazma öğretiminde Yöntemler
|
5 |
Ses Temelli Cümle yönteminin tanıtılması; Bu yöntemin aşamaları, araçları,teknikleri hakkında kuramsal bilgi verilmesi.
|
6 |
İlk okuma yazma öğretiminin içeriği; Harf kümeleri.Eğik bitişik yazının yöntem içinde kullanımı hakkında gerekli açıklamaların yapılması.
|
7 |
e, l, a, t, i, n, o, r, m seslerinin ve harflerinin öğretiminin tamamlandığı varsayımı ile sözcük, tümce ve metin basamaklarında uygulamalı çalışma yapılması.
|
8 |
e, l, a, t, i, n, o, r, m seslerinin ve harflerinin öğretiminin tamamlandığı varsayımı ile sözcük, tümce ve metin basamaklarında uygulamalı çalışma yapılması.
|
9 |
Ara Sınav
|
10 |
Çözümleme Bireşim Yöntemi
|
11 |
Çözümleme Bireşim Yönteminin uygulaması
|
12 |
Serbest okuma yazma aşamasında öğretim süreci.
|
13 |
İlkokuma ve Yazma Öğretiminde ölçme-değerlendirme
|
14 |
Genel değerlendirme
|