Hafta | Konular |
1 |
Ortaçağ Fransız Edebiyatının İncelenmesi (Tarihsel perspektif, kavramlar, türler, temalar. )
|
2 |
Chansons de Roland’dan “ Roland’ın Ölümü” adlı metninin incelenmesi.
|
3 |
“Tristan ve İseult” adlı eserden “Aşk ölümden daha güçlüdür” adlı metnin incelenmesi
|
4 |
Rönesans Dönemi Fransız Edebiyatının İncelenmesi (Tarihsel perspektif, kavramlar, türler, temalar. XVI, yüzyılın tarihsel ve siyasal panoraması:
|
5 |
Rabalais’nin “Gargantua”adlı eserinden “İdeal eğitim” metninin incelenmesi.
|
6 |
Montaigne ‘in Denemeler’inden, “Kendimiz olarak kalmayı bilelim” adlı metnin incelenmesi.
|
7 |
Klasik Dönem Fransız Edebiyatının İncelenmesi (Tarihsel perspektif, kavramlar, türler, temalar. XVII. yüzyılın tarihsel ve siyasal panoraması;
|
8 |
Descartes’ın “Metod Üzerine Söylev” adlı eserinden “Düşünüyorum, o halde varım” adlı bölümün incelenmesi
|
9 |
Molière’in “Cimri” adlı komedisinden 1.perde 3.sahne’nin incelenmesi
|
10 |
Racine’in “Phèdre” adlı trajedisinden 2. Perde 5.sahne’nin incelenmesi.
|
11 |
11) 18.Yüzyıl Fransız Aydınlanma Edebiyatının incelenmesi : (Tarihsel perspektif, kavramlar, türler, temalar. XVIII, yüzyılın tarihsel ve siyasal panoraması:
|
12 |
Montesquieu’nün “İran Mektupları”ndan “Nasıl İranlı olunur?” adlı metnin incelenmesi
|
13 |
Voltaire’in Candide adlı eserinden “ Bahçemizi yetiştirelim” adlı metnin incelenmesi
|
14 |
Rousseau’nun “İnsanlan Arasındaki Eşitsizliğin Kökeni Hakkında Söylev” adlı eserinden“Mülkiyet, tüm kötülüklerin kaynağı” adlı bölümün incelenmesi
|