Hafta | Konular |
1 |
ÖK:1. Coğrafya biliminin temel kavram, kuram ve metodolojisini kullanarak araştırmalar yapma becerisi kazandırma,
|
2 |
ÖK:2. İnsan – doğa ilişkisi çerçevesinde coğrafi sorgulama becerisini kazanma,
|
3 |
ÖK:3. Doğal ve beşerî sistemlerin işleyiş ve değişimini kavratmak,
|
4 |
ÖK:4. Lehçeler arasındaki bu bilgi ve becerileri diğer disiplinlerle de (tarih, coğrafya, felsefe, sosyoloji, antropoloji, arkeoloji, vs) ilişkilendirerek değerlendirme bilgi ve becerisini kazanma,
|
5 |
ÖK:4. Lehçeler arasındaki bu bilgi ve becerileri diğer disiplinlerle de (tarih, coğrafya, felsefe, sosyoloji, antropoloji, arkeoloji, vs) ilişkilendirerek değerlendirme bilgi ve becerisini kazanma,
|
6 |
ÖK:6. Yakın çevresinden başlayarak ülkesine ve dünyaya ait mekânsal değerlere sahip çıkma bilinci geliştirmek,
|
7 |
ÖK:7. Ekosistemin işleyişine yönelik sorumluluk bilinci kazanma,
|
8 |
ÖK:8. Doğa ve insanın uyumlu birlikteliği ve sürekliliği için mekânsal planlamanın önemini kavramak
|
9 |
ÖK:9. Doğal ve beşerî kaynakların kullanımında “tasarruf bilinci” kazanma,
|
10 |
ÖK:10. Mekânsal süreçlerin yerel ve küresel etkileşim içinde olabilirliğini irdeleme becerisini kazanma.
|
11 |
ÖK:11 Kalkınma süreçlerinin doğayla uyumlu kılınmasının önemini kavrama,
|
12 |
ÖK: 12 Bilgileri haritalara aktarmada kullanılan yöntem ve teknikleri kullanım amaçları açısından karşılaştırır.
|
13 |
ÖK :13 Koordinat sistemi ve haritayı oluşturan unsurlardan yola çıkarak zaman ve yere ait özellikler hakkında çıkarımlarda bulunur
|
14 |
ÖK: 14 Haritalar üzerindeki koordinat sistemi kullanılarak yere ve zamana ait hesaplamalar yapılabilir.
|