Hafta | Konular |
1 |
Özel Eğitim İle İlgili Temel Kavramlar,
Özel Eğitimin Genel Amacı,
Özel Eğitimin Önemi
|
2 |
Özel Eğitim İlkeleri,
Özel Eğitim Kurumları ve Özellikleri
|
3 |
Engele Neden Olan Faktörler
|
4 |
Engeli Önleme Ve Erken Tanı
Özel Eğitim Alanını Sınıflandırma
Yaygınlık Oranları
|
5 |
Erken çocukluk döneminde Kaynaştırma eğitimleri
|
6 |
Erken çocukluk döneminde Özel gereksinimleri belirleme ve gelişimleri izleme
|
7 |
Erken çocukluk döneminde Bireyselleştirilmiş eğitim plan ve programları
|
8 |
Erken çocukluk döneminde Sosyal ve duygusal gelişimi destekleme
|
9 |
Erken çocukluk döneminde Fiziksel gelişimi ve özbakım becerilerini destekleme
|
10 |
Erken çocukluk döneminde Bilişsel gelişimi destekleme
|
11 |
Erken çocukluk döneminde Görme Engellileri Tanıma Ve Sınıflandırma,
Görme Engelliliğin Nedenleri
Görme Engelini Önleme Ve Erken Tanı, Görme Engellilerin Eğitimleri
|
12 |
Erken çocukluk döneminde Dil Ve Konuşma Güçlüğünü Tanılama Ve Sınıflama,
Dil Ve Konuşma Güçlüğü Nedenleri
Dil Ve Konuşma Güçlüğünü Önleme Ve Erken Tanı,
Dil Ve Konuşma Yetersizliği Olan Çocukların Eğitimleri
|
13 |
Erken çocukluk döneminde İşitme Engellileri Tanılama Ve Sınıflandırma,
İşitme Engellilik Nedenleri
İşitme Engellilerin Eğitimleri
İşitme Engelini Önleme Ve Erken Tanı,
|
14 |
Erken çocukluk özel eğitiminde çağdaş gelişmeler
|