Hafta | Konular |
1 |
Pazarlama Kavramı ve Pazarlama Anlayışları, Yaklaşımlar
|
2 |
Pazarlamanın Tanımı ve İlgili Kavramlar, Diğer Bilimlerle Olan İlişkisi
|
3 |
Talep ve Tüketim Teorisi, Talep ve tüketici dengesi
|
4 |
Tüketim şekillerindeki değişmeler ve satın alma pratikleri, Tüketicilerin satın alma kararlarını etkileyen faktörler
|
5 |
Arz ve Üretim Teorisi
|
6 |
Tarımsal Ürünlerin Pazarlama Fonksiyonları
|
7 |
Pazar çeşitleri ve Fiyat oluşumu
|
8 |
Pazarlama karması (stratejiler), Ürün, Ürün stratejisi, Ürün yaşam eğrisi, Yeni ürün geliştirme
|
9 |
Fiyat, Fiyatlandırma yöntemleri, Yöntem seçimi
|
10 |
Dağıtım
|
11 |
pazar seçimi, grup-seminer çalışmaları
|
12 |
Pazar ve Pazarlama Araştırmaları, Pazarlama araştırmasının aşamaları, Pazarlama araştırması konusunda uygulamalar
|
13 |
Pazarlama Masrafları ve Pazarlama Marjları
|
14 |
Uluslararası Tarımsal Pazarlama Araştırması
|