Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
HLK 255PAZARLAMA İLETİŞİMİ3 + 03. Yarıyıl3

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Ön Lisans
Ders Türü Zorunlu
Dersin Amacı Hedef kitlelerin bilgi, tutum ve davranışlarını etkilemek suretiyle onları belli kavram, eylem, ürün ya da hizmetleri kabul etmeye ikna etmeye yönelik tüm pazarlama iletişimi araçlarını ele almak
Ders İçeriği Pazarlama İletişimi ve kapsamı; Pazarlama iletişimi süreci; Pazarlama İletişimindeki Yeni Eğilimler ve Uygulamalar; Bütünleşik Pazarlama İletişimi; Bütünleşik pazarlama iletişimi planlama modelleri; Pazarlama karması-İletişim boyutu
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Tutundurma faaliyetlerini gerçekleştirir.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13
ÖK 001255   5    5 
Ara Toplam255   5    5 
Katkı2550005000050

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Ödevler11010
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11010
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)11616
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






78

3
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2019-2020 Güz1FİLİZ GÜLSEVİN ERSÖZ


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
HLK 255 PAZARLAMA İLETİŞİMİ 3 + 0 1 Türkçe 2019-2020 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Öğr. Gör. FİLİZ GÜLSEVİN ERSÖZ fersoz@pau.edu.tr ACMYO A0211 Dersin Devam Yüzdesi : %60
Amaç Hedef kitlelerin bilgi, tutum ve davranışlarını etkilemek suretiyle onları belli kavram, eylem, ürün ya da hizmetleri kabul etmeye ikna etmeye yönelik tüm pazarlama iletişimi araçlarını ele almak
İçerik Pazarlama İletişimi ve kapsamı; Pazarlama iletişimi süreci; Pazarlama İletişimindeki Yeni Eğilimler ve Uygulamalar; Bütünleşik Pazarlama İletişimi; Bütünleşik pazarlama iletişimi planlama modelleri; Pazarlama karması-İletişim boyutu
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Bütünleşik Pazarlama İletişimi Tanımı, kavramı
2 Marka Yönetimi
3 Satın Alma Davranışları
4 Bütünleşik Pazarlama İletişimi (BPİ) Planlama Süreci
5 Bütünleşik Pazarlama İletişimi Reklam Araçları
6 Reklam Tasarımı ve Geleneksel Medya Kanalları
7 Dijital ve Alternatif Pazarlama
8 Sosyal Medya Pazarlaması
9 Ara Sınav
10 Pazarlama İletişimin Tutundurma Araçları
11 Satış Promosyonları
12 Halkla İlişkiler ve Sponsorluk Programları
13 Pazarlama İletişimi Etiği, Düzenleme
14 Bütünleşik Pazarlama Programının Değerlendirilmesi
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
KaynaklarKaynak Dili
Bütünleşik Reklam, Tutundurma ve Pazarlama İletişimi, Kenneth E. Clow ve Donald Baack, Nobel Akademik Yayıncılık,2016 Türkçe
Pazarlama İletişimi Araçları Nilsun Sarıyer, Eğitim Yayınevi, 2018Türkçe
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı60Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav40Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları