Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
HLT 217GRAFİK TASARIM VE ANİMASYON UYGULAMALARI2 + 02. Yarıyıl3

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Ön Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Görüntüleri işleme web ortamında kullanabilme yeterliliğinin kazandırılması
Ders İçeriği Görüntü düzenleme, Vektörel Çizimler, metin düzenleme, web araçlarını kullanma, renk ve dolgu uygulamaları, katmanlarla çalışma, web tasarım araçlarını kullanma
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Vektörel Çizimler ve grafiksel arayüzler hakkında bilgi edinir
2Görüntü işleme yazılımlarını tanır ve efektleri kullanarak etkili tasarım yapabilme yeteneğini geliştirir
3Tasarımlarını online ortamlara veya baskı aygıtlarına aktarabilir

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
Derslerin program öğrenme kazanımına katkısı girilmemiş.

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14228
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)5210
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11010
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)11515
Rapor / Proje (hazırlık süresi dahil)11515
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






78

3
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2021-2022 Bahar1MURAT TOKBAŞ


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
HLT 217 GRAFİK TASARIM VE ANİMASYON UYGULAMALARI 2 + 0 1 Türkçe 2021-2022 Bahar
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Öğr. Gör. MURAT TOKBAŞ mtokbas@pau.edu.tr HMYO A0222 HMYO AB108 Dersin Devam Yüzdesi : %70
Amaç Görüntüleri işleme web ortamında kullanabilme yeterliliğinin kazandırılması
İçerik Görüntü düzenleme, Vektörel Çizimler, metin düzenleme, web araçlarını kullanma, renk ve dolgu uygulamaları, katmanlarla çalışma, web tasarım araçlarını kullanma
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Temel Kavramlar ve Görüntü Biçimleri
2 Çizim Araçları ve Renkler
3 Görüntü Aktarma ve Katmanlar
4 Metin Ekleme ve Biçimlendirme İşlemleri
5 Örnek Tasarım Uygulamaları
6 Kağıt Tipleri ve Baskı İşlemleri
7 Örnek Tasarım Uygulamaları
8 Örnek Tasarım Uygulamaları
9 Temel Animasyon Bilgileri
10 Araç Çubuğu ve Tasarım
11 Zaman Çizelgesi ve Hareket
12 Temel Animasyon Teknikleri
13 Animasyon Uygulamaları
14 Animasyon Uygulamaları
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları