Hafta | Konular |
1 |
Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Pazarlama İle İlişkisi
|
2 |
Müşteri İlişkilerini Geliştirme, Müşteri İlişkilerinin Önemi, Müşteri İlişkileri Yönetiminin Evreleri
|
3 |
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Türleri ve Unsurları
|
4 |
Müşteri İçin Değer Yaratma, Değer Temelli Pazarlama, Müşteri Yaşam Boyu Değeri
|
5 |
Müşteri İlişkileri Yönetimi ve İlişkisel Pazarlama, Veri Tabanlı Pazarlama
|
6 |
Örgüt Kültürü ve Müşteri İlişkileri
|
7 |
Müşteri Tatmini, Müşteri Odaklı Olma, Müşteri Sadakati Yaratma, Müşteri Kazanma ve Tutma
|
8 |
Ara sınav
|
9 |
Müşteri İlişkilerinde Stratejik Yaklaşım, Müşteri İlişkilerinin Planlanması ve Uygulama Süreci, Pazarlama Kampanyaları ve Sadakat Programları
|
10 |
Müşteri İlişkilerinin Ölçülmesinde Kullanılan Yöntemler
|
11 |
İnternet ve Müşteri İlişkileri Yönetimi, CRM yazılımları, E-MİY ve Sosyal MİY
|
12 |
Şikayet Süreci ve Yönetimi
|
13 |
Müşterilerle İletişim, İletişim Modeli ve Öğeleri, İletişim Becerileri, İletişim Biçimleri
|
14 |
Müşteri Hizmetleri, Satış ve Pazarlamada Toplam Kalite Yönetimi
|